07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

ben ook nog aan twijfelen voor de muds op te leggen , morgenvoormiddag zal ik de knoop moeten doorhakken :-k
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

bij mij gaan ze er op... zoals het nu al geregend heeft en het zal er niet op verbeteren... :wink:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Ik zal ook opteren voor het veiligste, dus worden het de modderbanden. Het lijkt me beter om de omgeving vanop de fiets te aanschouwen in plaats van ernaast. :wink:
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Rock Rider wrote: zoals het nu al geregend heeft en het zal er niet op verbeteren... :wink:
Hier is het al bijna de hele dag kurkdroog #-o , enkel zonet een klein miezerbuitje, waarvan de sporen al bijna verdwenen zijn. Is het daar zoveel natter?
Zomerbanden liggen er sinds begin mei op en blijven er op tot in oktober/november. Veel te veel werk om die telkens te vervangen :oops:
petanker
Mountainbiker

Post by petanker »

Rock Rider wrote:Momenteel met een dertiental steenbakkers en een viertal niet steenbakkers, dus niet niks hé
Ik ben één van die 4 niet-steenbakkers die rond 7u45 de start zal nemen
in Zottegem.
Mijn broer zag het eergisteren niet zo goed meer zitten, maar ik zal hem zaterdagmorgen wel uit zijn bed krijgen, denk ik.
We zien jullie daar wel, en hopelijk valt het weer mee.

Toton
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

ik kom ook af, mijn eerste rit in deze wel zeer mooie streek. Ik verwacht er veel van. Ik ga voor de 100km, dat lijkt me genoeg.
cu folks
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Het is hier al van 17 u continu aan het regenen en morgen geven ze nog van da #-o , mijn buldogs liggen der al op zelle.
Hopelijk blijft het zaterdag wa droog
Redbullbiker
Mountainbiker

Post by Redbullbiker »

FUCK?da weer in belgie hé....iemand van de streek waar de regio tour passeerd,hoe ligt het parcour erbij?
Zal andere bandjes steken vrijdagmorgen....
Pétard
Mountainbiker
Location: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Post by Pétard »

maak jullie allemaal toch zo geen zorgen,
hoe vettiger, hoe prettiger :lol:

we moeten content zijn, nu zal ie even zwaar zijn als de herder marathon!
tot morgen
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Het is hier in Gent al twee dagen bijna niet meer gestopt met regenen, dus ik vrees dat het wel eens een beetje nat zal kunnen liggen.
Vandaag nog 100% regenkans in Denderhoutem, maar morgen nog maar 10 %. Hopelijk houden we het droog.
Post Reply