8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

zal ik mijn ketting vooraf ook nog eens smeren :lol:
bij mij licht er als altijd een nn en rr ralp op.
ben benieuwd voor mijn eerste crono.
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

ja,da kiek is dus ook terug.Zelfs zonder (echt) nat te worden!!!

Parcours (stuk da we gedaan hebben altans) ligt er natuurlijk nat bij maar nog heel goed berijdbaar.Zeker geen baggertoestanden.

Wat banden betreft heb ik voor en achter met de nieuwe RR gereden in 2.25 tubeless.Voor minder zou ik niet gaan,maar dat is een geheel persoonlijke keuze.Ik heb wel graag wat nopjes!!!
Stel dat je droog vertrekt maar onderweg de hemelsluizen even open gaan...
Al hopen we daar natuurlijk niet op!

Strak en morgen Sabine's "hogedruk" gebied in de gaten houden zou ik zeggen
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Kheb voor alle zekerheid toch 2 NN's erop gelegd. Tis niet voor een snelle tijd dat ik ga maar voor uit te rijden.
Coi
Mountainbiker

Post by Coi »

Ik denk da ge met NN wel ne goeie tijd kunt rijden, daar zalt nie aan liggen zenne!! Ik zou trouwens ook gaan voor NN voor en RR achter of alst echt regent op moment zelf NN achter.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Coi wrote:Ik denk da ge met NN wel ne goeie tijd kunt rijden, daar zalt nie aan liggen zenne!! Ik zou trouwens ook gaan voor NN voor en RR achter of alst echt regent op moment zelf NN achter.
en nen fermen binnenband meepakken voor als ge platrijdt... lol

wat er wel opvalt, is dat de stukjes die we gedaan hebben er een pak technischer bij liggen dan dat ze gewoonlijk zijn in dezen tijd van het jaar : meer stenen, meer stokken, meer puttekes...
kvbiker1
Mountainbiker

Post by kvbiker1 »

Iegienie wrote:
wat er wel opvalt, is dat de stukjes die we gedaan hebben er een pak technischer bij liggen dan dat ze gewoonlijk zijn in dezen tijd van het jaar : meer stenen, meer stokken, meer puttekes...
dan kan ik al raden :roll: wat gij daar straks gaan doen zijt (verkennen) :-D :wink:
Jokke
Mountainbiker
Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016

HGC

Post by Jokke »

En natuurlijk zijn ook dit jaar weer de schoonste, sympathiekste, beste, enige echte ZOENK-controleurs van de partij....

Alle Mountainbike.be'ers die beloven ons na de HGC een pintje te betalen, zullen door ons met voorkeur behandeld worden 8) :lol: :lol: :lol:

In ieder geval wensen wij alle deelnemers een fantastisch ritje toe. Hopelijk blijft het iets of wat droog.
roger
Mountainbiker

Post by roger »

Amaai,als ik da hier zo lees hoe jullie met je banden bezig zijn dan is het precies of het de kwalificaties zijn voor een F1 wedstrijd.De snelheid is toch maar gemiddeld max rond de 25km/u dus zoveel zal het niet uitmaken,je moet natuurlijk niet met slicks gaan vertrekken hé.
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

Als het niet rap verbeterd kom ik met de mudbike ipv de Epic Carbon vrees ik :-)

K*t weer in België...

Eric B
XCBiker
Mountainbiker

Post by XCBiker »

Inderdaad ... deze ochtend lag de grond er heel nat & modderig bij, toch maar NN / NN steken denk ik.
Eric B wrote:Als het niet rap verbeterd kom ik met de mudbike ipv de Epic Carbon vrees ik :-)

K*t weer in België...

Eric B
Post Reply