22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Betere benen dan vorig jaar??? :lol:
Ze zien er evengoed uit dan vorig jaar! :wink:
Volgens mij kun je dit jaar 2 keer de grote toer rijden! =D>
Bij de herderstocht zat je nog veel te veel te lachen na 125 km !? :lol:
Volgend jaar zullen we hem misschien nog wat zwaarder maken dan?
Vergeet het zonneke niet mee te brengen want dit is nog niet gegarandeerd aanwezig! =D> 8)
Van dat vrolijk gezichtje zijn we wel al zeker als je komt! :lol: :bounce:
jodelaietie
Mountainbiker
Location: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Post by jodelaietie »

katrien20 wrote:Ik zal er terug bijzijn, maar hopelijk met betere benen dan vorig jaar!
Mijn doelstelling was om de grote rit af te haspelen, maar toegekomen met 53 km op te teller en stikkapot!
Degenen die denken dat deze toertocht veel minder zwaar is dan de 85 km in Maarkedal... #-o

Tot dan!!! :bounce:
En breng "treize" maar ne keer mee of hangt zijn vlo aan de haak ? Laatste keer dat ik hem gezien heb was toen we samen in een frietkot stonden in Torhout en de friturist van dienst met tegenzin een 20-tal bakskes type "middenslag" bestelde voor ons. Er zijn natuurlijk ook vele vriendelijke mensen in Torhout ..
Last edited by jodelaietie on Thu 05 Jun 2008 11:50, edited 1 time in total.
archie bunker
Mountainbiker

Post by archie bunker »

katrien20 wrote: Degenen die denken dat deze toertocht veel minder zwaar is dan de 85 km in Maarkedal...
Ik wil niemand afschrikken maar deze tocht is normaal gezien veel zwaarder dan de herderstocht van Maarkedal. De meeste hellingen zijn langer, andere zijn dan veel steiler. Het is zomer waardoor ze alles in hun tocht kunnen in steken. En wees gerust : ze zullen dat zeker doen.
En de vlakke aanloop dan : deze zal na de tocht door veel rijders geaprecieerd worden.
Dit zal mijn 7de deelname worden : ik weet waarover ik spreek.
Ik heb hier al veel lijken zien toekomen en zelf ook al dikwijls in staat van ontbinding toegekomen.
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Ik heb hier al veel lijken zien toekomen en zelf ook al dikwijls in staat van ontbinding toegekomen
jullie zijn me echt aan te overtuigen om af te komen zelle :roll:
winnitou
Mountainbiker

Post by winnitou »

Wat die vlakke aanloop betreft kan ik alvast zeggen dat ik hem geweldig appreciëer ; ik moet eerst een beetje opwarmen zoals nen diesel (we hebben onze ouderdom al wat tegen en de kilo's ook)
Alhoewel ik geen berggeit ben, ben ik toch van plan om af te komen
Ik was er vorig jaar niet bij maar vroeger gaven ze bij de start een drinkbus wat op zich een mooi gebaar is maar wel vervelend als je nog moet vertrekken ; kunnen ze niets bedenken om ze na de rit te verdelen?
Voor de rest alleen maar lof
Tot dan
bonsai
Mountainbiker

Post by bonsai »

al drie keer Kluisbergen gereden en nu ook Maarkedal.
Zijn voor mij althans evenwaardig qua lastigheid.
Uiteraard speelt de ondergrond in beide gevallen een grote rol.
Maarkedal had veel geluk, Kluisbergen wordt nog afwachten natuurlijk.
Afkomen doen we zeker. Wel nu eerst de Hagelandse Chrono in Langdorp afwerken op zaterdag. #-o
jacques
Mountainbiker

Post by jacques »

Terug van weggeweest.
Even terug voorstellen; ik ben de voorzitter van on2wheels en ook parcours bouwer van de voorbije 7 edities.
Eind oktober vorig jaar een drie voudige schouder breuk opgelopen en aldus onbekwaam om mij perfekt toe te leggen op ons parcours van dit jaar.
De nodige know how doorgeven aan een betrouwbaar iemand was dus noodzakelijk.
De enige persoon die hiervoor in aanmerking kwam was niemand minder dan jodelaietie.
Nu reeds een paar weken terug op de fiets en samen met Bart en Joost zondag ll verkenning gedaan van de lus van de 80 km.
Perfekt...we mogen Joost hiervoor extra in de bloemen zetten.
Voor de twijfelaars; kies voor de 40 km als je weinig tijd hebt.
De 10 km extra tov de 30 km zijn niet te versmaden, subliem zelfs.
Kiezen voor de 60 of 80 is kiezen tussen schitterend en subliem.
Verliezen doe je dus nooit!
Be there...wij zullen er ook zijn !
b@rtm@n
Mountainbiker

Post by b@rtm@n »

ook ik zal aan de camping panorama aanwezig zijn voor deze klassieker die één van mijn favoriete vtt's is, zeker het mooiste parcours van de 3 in kluisbergen ( waarom vragen de funny bikers zoveel inschrijvingsgeld) on 2 wheels doe zo verder
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

zoals ieder jaar zal ik erbij zijn
schitterend TT =D>
voor de echte mtb liefhebbers niet te missen!

zal men terug tot 8h moeten wachten om in te schrijven?
GECKO
Mountainbiker

Post by GECKO »

Niet te missen!

Deze is mij op het lijf geschreven. Lekker zwaar met veel en vooral steil klimwerk. Ik ga hier voor de 60 km denk ik, maar als het droog ligt en ik voel me goed dan probeer ik de 80. :roll:

Kicken! Lijken oppikken wordt het inderdaad. Niets zo leuk als tientallen mindere goden(met alle respect!) bergop vlotjes voorbij te fietsen... :P

Be there or be square!
Post Reply