CUBE LTD RACE 2008

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
scurry
Mountainbiker

Post by scurry »

Beire wrote:
Ik moet eerlijk zeggen in het begin wat problemen te hebben gehad met mijn remschijven (ze bleven maar aanslepen).
Dat had ik dus ook vooraan, m'n LBS heeft toen de nokken mooi gevlakt en sinds toen geen enkel probleem meer mee gehad
Dito, heb hem nu 2 maanden en had hetzelfde slepende probleem.

Voorts vindt mijne compagnon dat mijn remmen minder goed reageren. Ik heb een LTD Race dus... voor de rest ben ik er best tevreden van.
scurry
Mountainbiker

Post by scurry »

P-rider wrote:Vraagje aan al de Cube liefhebbers hier : wat is jullie ervaring met de levertijden van Cube.

Denk mij ook een blauw-witte LTD race aan te schaffen, maar heb geen goesting om maanden te wachten op de fiets.
Heb 3 dagen moeten wachten op mijne zwarten.... niet lang dus... en in Herentals gekocht
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Die van me was zo leverbaar uit stock (fiets winkel Janssen-Genk).
Overigens, cross ik er ook mee in de buurt van Rotem en Dilsen e.d....
pcbiker
Mountainbiker

Post by pcbiker »

:cry: khad ook moete wachte op die cube ltd cc ipv men ltd race te kope, maja...

int begin had ik helemaal geen last van slepende remmen, maar ben s gevallen en nu wel, kmoet dringend s naar lbs daarvoor
mijn cube was showroommodel, maar die is (nu bij nader inzien) een beetje te groot (op groei gekocht, maar nu besef ik dat dat niet mag bij mtb)
hoewel ik daar niet zoo veel last van heb...
voor de rest, zeeeer tevreden van cube, fantastisch merk!
Seppen
Mountainbiker

Post by Seppen »

Zeer tevreden van CUBE. 2 dagen wachten en was binnen.

Blauw met wit :

Seppen
G_stuff
Mountainbiker

Post by G_stuff »

Tja ik heb ietsjes langer moeten wachten een 4,5 maand. :oops:

In het begin zijn er bij Cube wat problemen geweest met de levertermijnen van de blauw witte ltd's maar die zijn normaal volledig van de baan :wink:

Check wel even al je onderdelen als je Cube geleverd wordt want er wordt tegenwoordig nogal creatief omgesprongen met de onderdelen. Ik heb er bv XT shifters opstaan ipv LX zoals in de catalogus. Nu voor mij geen probleem maar ik heb al andere verhalen gehoord 8)
P-rider
Mountainbiker

Post by P-rider »

Bedankt voor de reacties.

Volgend weekend ga ik eens kijken bij de lbs.
Stoffe
Mountainbiker

Post by Stoffe »

De mijne stond ook gewoon bij Janssen in Genk. Voormiddag gaan zien. Paar uurtjes om fietsklaar te laten maken en namiddag direct mee naar huis!
Post Reply