Ik dacht te starten met Black Panthers, maar als het te slecht ligt leg ik misschien een Jimmy vanachter om niet door te slippen. Grip vanvoor hebben ze voldoende vind ik.
8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- bert bibber
- Mountainbiker
Post by bert bibber »
zal dan in de hele late !!!! namiddag worden tis hier aan het gieten.Iegienie wrote:in de late namiddag ga ik effe een stukske verkennen, met langs achter een fast fred en vanvoor een bulldog. zal iet laten weten of da lukt
-
Sunn Xtreme
- Expert
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Als ge géén V-brakes hebt= Furious Freds met om de 3cm een colsonbandje rond getrokken!!!
Op hoeveel bar moeten mijn fenders staan?

Op hoeveel bar moeten mijn fenders staan?

- Fre C
- Mountainbiker
Ik was van plan om pythons op te leggen, maar vrees met dat weer dat ik zal moeten veranderen naar meer all round (geax marathon).
Of parcoursverkenners, zou het moeten lukken met pythons? Maw hoe modderig is het parcours al geschapen....vorig jaar daar ook gereden, maar streek is mij nog niet echt bekend, maar moet al heel wat doen om daar veel modder en water tegen te komen...of ben ik mis als ik zeg dat de bodem daar goed zuigt?
Of parcoursverkenners, zou het moeten lukken met pythons? Maw hoe modderig is het parcours al geschapen....vorig jaar daar ook gereden, maar streek is mij nog niet echt bekend, maar moet al heel wat doen om daar veel modder en water tegen te komen...of ben ik mis als ik zeg dat de bodem daar goed zuigt?
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
Veel zal nog afhangen van het weer morgen en zaterdag!!!
Morge avond zal ik nog iets laten weten,dan hebben we alles afgepijld.
(Indien het sebiet nog droog word ga ik nog verkenningske doe en zal
dan ook iets laten weten)
na belt da kiek dat et tog gaat verkennen,alainvwbike wrote:Veel zal nog afhangen van het weer morgen en zaterdag!!!
alhoewel dat et ier aan het zeiken ies,
en mag dees kiek er ok door...
tzal zaan van :
ziet em stoan ziet em stoan, met zijn regenfrakske en zijn fast fredjes oan.