07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

zoals ik zei; eens aan rieken; wij draaien aan het kruispunt aan het raspaillebos links af naar de plantage (groot wit hof) en gaan zo naar idegem, als je aan dat kruispunt rechts zou afslaan dan ga je naar den top van den bosberg, dat is een zeer pittig stukje van ongeveer 800m lang met wat spoorvorming en dikke stenen. Je mag hier wel door met de fiets maar er mag geen massaevenement door zoals een tt (spijtig) ,mocht je dit graag eens doen chek dan even onder permanente route's :bloso geraardsbergen
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

De start in zottegem is da aan voetbalplein , vandaag hier droog geweest =D> =D> =D> . Voor morgen geven ze slecht #-o #-o , maar blijven hopen belgie is klein he [-o< [-o< [-o< [-o< . kan overwaaien [-o< [-o< [-o<
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

kadeetje wrote:De start in zottegem is da aan voetbalplein , vandaag hier droog geweest =D> =D> =D> . Voor morgen geven ze slecht #-o #-o , maar blijven hopen belgie is klein he [-o< [-o< [-o< [-o< . kan overwaaien [-o< [-o< [-o<
de start in zottegem is aan de Bevegemse vijvers...
barty
Mountainbiker

Post by barty »

zoals het er nu naar uitziet zal ik deze editie van de Regiotoer aan me moeten laten voorbij gaan...beetje ziekskes :evil: :evil: :evil: :oops: :-? :-& ](*,) (al de rest is niet geschikt voor publicatie)
alain
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Post by alain »

Wat is de stand van zaken aangaande het parcours na de regenval van vandaag en morgen ( ?)
Gisteren waren de paadjes in de omgeving van Wetteren en Merelbeke nog goed berijdbaar.
Hopelijk blijft het zo.
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Gisteren (woensdagavond) het stuk tussen Schendelbeke en Denderhoutem gereden en dat lag er goed bij, op een occasionele plas en modderplek na.
duffy
Mountainbiker
Location: epic basis 08 customized - wordt verwacht sworks epic 09 raw carbon /red - specialized tarmac pro

Post by duffy »

deze morgen gereden in de streek van geraardsbergen en parcour lag er heel goed bij.
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

duffy wrote:deze morgen gereden in de streek van geraardsbergen en parcour lag er heel goed bij.
Tja....dat was natuurlijk deze morgen hé. :-?
Vraag me af hoe het er nu zou bij liggen na een hele dag oude wijven regenen. Voor 2 keer RR op de fiets zal het al te nat zijn zekers?
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Zou het nodig zijn om de modderbanden terug op te leggen? Morgen wordt er immers nog vrij veel regen voorspeld. Nu rijd ik met Racing Ralph vooraan en Michelin Dry achteraan.
Dummy
Mountainbiker

Post by Dummy »

vorig jaar lag het stuk rond Gavere er toch serieus vettig bij dus mt het weer van de afgelopen dagen zou'k toch maar genoeg profiel voorzien
Post Reply