07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Triple-T
Mountainbiker

Post by Triple-T »

s-biker gert wrote:
Triple-T wrote:De muur en de bosberg is het lastigste wat je zult tegenkomen

De bosberg laten ze trouwens nog links (rechts) liggen, hier zouden ze toch meer gebruik moeten van maken ipv er eens langs te rijden
Vroeger zat die toch in het parcours?
Waarschijnlijk verwar ik met de RVV voor MTB
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Fritsie wrote:Ik vermoed dat het door de weersomstandigheden toch een vrij pittig tochtje zal worden. :roll: Donderdag wordt er nog wat regen verwacht en de neerslag van de laatste dagen mocht er ook zijn. Hopelijk blijft het zaterdag droog. [-o< [-o<
Gisteren op een rappeken stuk in denderhoutem eens afgebold en toen lag 't er echt goed bij, natuurlijk 5 minuten nadat ik terug thuis kwam was 't precies apocalyps bij ons... GIETEN #-o
juge
Mountainbiker

Post by juge »

Gweñito Gafotas wrote:
Fritsie wrote:Ik vermoed dat het door de weersomstandigheden toch een vrij pittig tochtje zal worden. :roll: Donderdag wordt er nog wat regen verwacht en de neerslag van de laatste dagen mocht er ook zijn. Hopelijk blijft het zaterdag droog. [-o< [-o<
Gisteren op een rappeken stuk in denderhoutem eens afgebold en toen lag 't er echt goed bij, natuurlijk 5 minuten nadat ik terug thuis kwam was 't precies apocalyps bij ons... GIETEN #-o
inderdaad en om 22u15 in haaltert "gieeeeeeteeen"
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Bloofy wrote:
Gweñito Gafotas wrote:
inderdaad en om 22u15 in haaltert "gieeeeeeteeen"
Da meent ge nie, hier in grimminge (aan den bosberg) heeft het genen druppel gedaan,'k heb gisteren nog van 21u30 tot 22u30 op mijn rollen buiten gezeten naast de vijver
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Massini wrote:de regiotour is idd een aan elkaar schakeling van de bloso routes uit de streek, het wil natuurlijk niet zeggen dat je gewoon de vatse routes volgt hé.
Er zitten bloso stukken tussen maar lang niet de hele afstand is van een bloso rit.
het is ook zo dat ze soms om de 2 jaar van rijrichting verwisselen, dit jaar dus zoals vorig jaar qua richting.

enne waarom mag je niet in de tegen richting rijden ?? wist niet dat daar een verbod opstond !!!!

Massini 8)
Omdat.
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Triple-T wrote:
s-biker gert wrote:
Triple-T wrote:De muur en de bosberg is het lastigste wat je zult tegenkomen

De bosberg laten ze trouwens nog links (rechts) liggen, hier zouden ze toch meer gebruik moeten van maken ipv er eens langs te rijden
Ze komen der wel eens aan rieken en dan draaien ze terug :lol: ,maar zover ik weet heeft hij der nog nooit in gezeten wel in de RVV
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

s-biker gert wrote: Da meent ge nie, hier in grimminge (aan den bosberg) heeft het genen druppel gedaan,'k heb gisteren nog van 21u30 tot 22u30 op mijn rollen buiten gezeten naast de vijver
Oh jawel :-D Gisterenavond in 't straat m'n nieuwe remblokken gaan inrijden en kon 't mij niet laten van nadien rap ne keer te gaan piepen op 't traject (vanaan delhaizeken in atom) en verder via de bloso terug. Alles lag, op een paar stroken waar 't nooit opdroogt, perfect. Rond den 10'en 's avonds thuis en 5 minuten later sluizen volledig, maar dan volledig open hè. Enfin 't loopt wel los, vorig jaar gestart in zo'n stortbui. Nadien niks meer. 't amusement aan al wie start!
MC Johan
Mountainbiker

Post by MC Johan »

Ik ga vanavond het stuk tussen de Muur en Denderhoutem eens afbollen, hopelijk blijft het wat droog.
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

s-biker gert wrote:
Triple-T wrote:
s-biker gert wrote:
Ze komen der wel eens aan rieken en dan draaien ze terug :lol: ,maar zover ik weet heeft hij der nog nooit in gezeten wel in de RVV
In het begin reden we wel den bosberg op.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

als ik niet mis ben rijden we de bosberg off road langs het raspaillebos op zoals vorig jaar dus.
Vorige jaren zat de bosberg er wel degelijk in hoor, een veldbaantje uitkomende en ge stond aan de voet van de bosberg.

Massini 8)
Post Reply