Zitten de organisatoren er 9 km naast !? Of snij jij ergens afkatrien20 wrote:Ik zal er ook bij zijn voor de 130 km, lees 121 km.
07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- MaC'Red
- Mountainbiker
neenee zo staat het hier geschreven ; http://www.routeyou.com/group/view/217/ ... ainbike.nltarzan wrote:Zitten de organisatoren er 9 km naast !? Of snij jij ergens afkatrien20 wrote:Ik zal er ook bij zijn voor de 130 km, lees 121 km.
Massini
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
elaba, wij starten wel ten laatste om 7u45 ter plaatse hé... Dus misschien tegen 7u30 ginder?moonrider wrote:Start dus ook voor de 100/130 km.
Zal tegen 7u45-8u zijn, als t'maar goe weer is !
Ik ga mij er ook eens wagen. Aangezien de dichtste startplaats voor mij G'bergen is, zal 't de 100 worden.
Pas in oktober begonnen met MTB'en en max afstand tot nu toe was 82 km de RVV, toen maar een gemiddelde van 15 km/u ('k was toen goed ziek).
Ben zeker gene laagvlieger, ik hoop binnen de 6u rijtijd binnen te zijn.
Pas in oktober begonnen met MTB'en en max afstand tot nu toe was 82 km de RVV, toen maar een gemiddelde van 15 km/u ('k was toen goed ziek).
Ben zeker gene laagvlieger, ik hoop binnen de 6u rijtijd binnen te zijn.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
was het hier ook aan het denken... Opstaan en weer regen... pfff... Zal wa geven zaterdag... 
Alleszins veel minder technisch en minder hoogtemetersFrankie wrote:Iemand een idee van de hoogtemeters op die 100km? Valt dat wat te vergelijken met de 85km Herdermarathon (zwaarder of lichter?). Zal ook wat afhangen van het parcours zeker. Als't zo blijft onweren...
2j geleden heb ik die 100km op 4u afgelegd (zonder stops weliswaar), da zegt dus genoeg.
De muur en de bosberg is het lastigste wat je zult tegenkomen
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
Triple-T wrote:De muur en de bosberg is het lastigste wat je zult tegenkomen
De bosberg laten ze trouwens nog links (rechts) liggen, hier zouden ze toch meer gebruik moeten van maken ipv er eens langs te rijden