Euh, ieder zijn ding...daelman wrote:ik heb roze sokkenit's me ! wrote:Mooi hoor.
Ik zou alleen een wit bidonhouderke steken...en die passen daar heel netjes bij.
isaac impact
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- dirk_wuyts
- Mountainbiker
Post by dirk_wuyts »
Mooie fiets daelman.
Ik ben je woensdag tegengekomen op de blosoroute van H'tals.
Nog veel succes met je fiets.
Ik ben je woensdag tegengekomen op de blosoroute van H'tals.
Nog veel succes met je fiets.
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
Den Daelman is aant gokken of de bike die hij gezien heeft diegene was die hij hier op het forum was tegengekomen van 8,8kg!
En ie had nog gelijk ook blijkbaar
neen, maar zijn maat wist me te vertellen dat die epic 8.8 kilo woog. vandaar...snellebeentjes wrote:Den Daelman is aant gokken of de bike die hij gezien heeft diegene was die hij hier op het forum was tegengekomen van 8,8kg!
zondag naar testels, tt gereden, en terug was samen goed voor een kleine 100km. met de pace eronder vliegt het echt! elke bergje was gewoon opknallen en blijven geven. je voelt echt wel die kilo tegenover de ghost. en dat het frame een pakje stijver is.
van vandaag staat er ook een x.0 derrie op en shifters. dit werkt ook lekker subliem!
nu die verdomde tune crank nog en de geplande updates zijn gebeurd.
van vandaag staat er ook een x.0 derrie op en shifters. dit werkt ook lekker subliem!
nu die verdomde tune crank nog en de geplande updates zijn gebeurd.