01/06/08 Beuvrages (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Tja,da's het grote verschil tussen wij belgen parcorsbouwers en de franse parcoursbouwers :

Als wij een boske hebben dat 1000 keer keer zo klein is of het gene wat zij hebben zouden wij bij manier 3 keer rond dezelfden boom draaien om toch maar het maximum uit "da spel" te halen.Iedere meter is er één meer denken wij.

In Frankrijk hebben ze geen bos liggen maar een "woud".
En daar gaan we doodgewoon ne keer inrijden.Of nee,we gaan eerst 15 km spoorwegbedding doen en dan gaan we een beetje door het bos rijden met een passageke op een terrilleke die daar ook ligt.....

Nogmaals,geef mij die streek en een "carte blanche" ..... :bounce: :bounce: :bounce:
Der zouden maar weinig dreefkes en spoorwegbeddingskes inzitten,peis ik.

Na meerdere male in Frankrijk te rijden weten wij (forumbikers) dit al en nogmaals.....wij zijn al bijna meer naast het parcours te vinden dan erop.....
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Nog iets : er waren +/- 200 deelnemers waarvan 120 Fransen en 80 Belgen of waren het 80 Vlamingen ? :roll:
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Als ik even nadenk bij wat de meesten schrijven: leuke stukken van vorig jaar gemist, 5 tot 8 km te weinig op de teller. Is het dan niet gewoon mogelijk dat ze een stuk van hun parcours om wille van vele plensbuien in de week voorafgaand hebben geannuleerd. Ik meende mij te herinneren dat er daar in midden van het parcours toch een aanzienlijk
moerasig gebied met de nodige diepe plassen was. Ik heb mij daar toen zelfs bijna een bad genomen in een plaske van een halve meter diep. En
toen was het een periode van stralend weer. :-k
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Traxer wrote:Fimke volgt, filmke volgt... maar t'zal niet voor donderdag zijn, vrees ik. :-? Heb mij op deze tour rot geamuseerd, maar dat komt waarschijnlijk door slecht 35 'officiele kilometers' en de rest... :wink:
T'wordt nogal moeilijk te monteren: moto 1 moet zijn lens wat beter kuisen, moto 21 kijkt steeds achterom en moto 3 zijn ene extra 'stabilisatieplakkertje' is niet voldoende. :P Enfin, the rest of the best of the worst (nee, gene bbqworst), eind deze week... :lol:

Wel een hele mooie duik van CP in beeld... =D>
Allez Traxer,doe ne kje een betje vjoirt!!!!
Were du!!! :-D :-D
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

veeteeteetje wrote:Allez Traxer,doe ne kje een betje vjoirt!!!!
Ela snotneuze,
uzne ouden nie opjagen é [-X
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

slijkcrosserke wrote:
veeteeteetje wrote:Allez Traxer,doe ne kje een betje vjoirt!!!!
Ela snotneuze,
uzne ouden nie opjagen é [-X
lees ne keer u pb's aub :roll: =D>
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

Als ik het parcour van Beuvrages vanuit de lucht (dexit Kabila) nog eens bezie, dan begrijp ik mijn teleurstelling in deze tocht des te meer.
Het zien er nog rechtere dreven uit dan hoe ik ze zondag heb ervaren.
De sneltreinvaart die we van in't begin aanhielden, verdoezelde waarschijnlijk de saaiheid van het parcour.
Nee, zonder een ferme uitbreiding van de funfactor zien ze mij daar volgend jaar niet terug.
Tenzij ik natuurlijk een groeimarge van 30% bekom en het A-team kan volgen in hun .
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Motorbiker wrote: zonder een ferme uitbreiding van de funfactor zien ze mij daar volgend jaar niet terug.
Ik vrees dat je dat nooit op voorhand zal weten. Naar ik zo lees verandert het parcours in de tochten van Raismes/Beuvrages bij elke tocht, afhankelijk van hoe de parcoursbouwer het nu eens wil.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

had meer verwacht van deze tocht ! niet tegenstaande dat ik mij gejeund heb met de bende hoor =D>
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik meen mij tevens ook nog te weten van vorig jaar dat de parkoerbouwer iemand is dat dit helemaal alleen doet en het bos eigenlijk volledig van buiten kent. Volgens dat ik ook nog meen te weten past die persoon het parkoer indd aan aan de weersomstandigheden. Waarschijnlijk zal het laatste gedeelte van vorig jaar (denk de laatste 20 km) er compleet verzopen bij gelegen hebben en hebben ze hiervoor misschien geopteerd om op de brede bereidbare stukken te blijven. Ik kan natuurlijk niet oordelen over de tocht van dit jaar é, maar het zou mij verbazen dat ze zo een schitterend parkoer als vorig jaar zomaar zonder reden grotendeels gaan veranderen.
Post Reply