15/06/2008 Bailleul - Belle (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KapperX2POP
Mountainbiker

Post by KapperX2POP »

veeteeteetje wrote: Wij hopen van u eens te ontmoeten de 15 de!!!!

normaal ben ik op de ravitaillering nummer 3

en mijn pseudo „kapper“ zal schrijft op de kraag en in de rug van mijn maillot zijn :wink:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

ik heb de inschrijving al afgedrukt en ingevuld :-D
KapperX2pop de forumbikers zullen talrijk aanwezig zijn :bounce:
marge
Mountainbiker

Post by marge »

Is inschrijving vooraf verplicht mss ?
katrien20
Mountainbiker

Post by katrien20 »

The Raceface wrote:Vorig jaar deze TT gereden en het was zeker een mooi parkoer. Doet eigenlijk alle hellingen van het heuvelland hier krijg je wel de Franse TT ambiance erbij ttz een orkest aan den arriveé of kortom SFEER. .
Mmmmm, dat klinkt allemaal als muziek in mijn oortjes!!!! :bounce: :drunk:
Ik zal er bij zijn.

@ Marge : inschrijving op voorhand is niet mogelijk. Je kan enkel het inschrijvingskaartje afdrukken en op voorhand invullen. toch handig he!
Belle
Mountainbiker

Post by Belle »

Ik zou heel graag ook meedoen aan deze toertocht maar het valt helaas samen met Gent-Wevelgem voor wielertoeristen. Als er dan eens iets te doen is bij ons, dan valt het nog wel altijd op dezelfde datum zeker!
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Is er al een startuur beslist ? Of is het gewoon om 7u30 ?
Dan kan ik toch samen met jullie starten om dan na 300 meter jullie te laten gaan !! (net zoals de regiotour hahaha)
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

veeteeteetje wrote:@KapperXpop :
Mij hoef je allang niet meer te overtuigen.
Mijn inschrijvingsformulier is reeds afgeprint en ingevuld en voor alle moeite alleen al die je hier doet op dit forum is dit al de moeite waard om af te komen.
Hier van 't zelfde... 2 formulieren afgedrukt en 1-tje ingevuld. (SuPaH Fly, er ligt er nog 1-tje voor jou klaar)
Zoveel inzet mogen we niet aan ons voorbij laten gaan.

Daarenboven hoorde ik dat we alle kanten van de Catsberg zullen zien. Hopelijk gaan we veel naar beneden, want al da klimmen... #-o

@KapperXpop : jusqu'au 15 juin au troisieme ravito :wink:
patje
Mountainbiker

Post by patje »

Rodenbach wrote:
Lichterveldenaere wrote:Ik was eigenlijk al van plan om deze eens te rijden - nog nooit gedaan - maar alleen al omwille van de verdienstelijke uitleg van KapperX2POP in zijn beste woordenboek-Nederlands krijg ik zoveel sympathie voor deze organisatie, dat ik zeker afkom. =D>
schitterend dat mensen van "over de schreve" méér moeite doen om onze taal te spreken dan sommige landgenoten... :^o

al is het wel (een beetje) hilarisch om te zien hoe zijn vertaalrobotje op internet hem nu en dan eens in de steek laat :

"Een gebrek te hebben aan zondag niet! ! !" :lol: duidelijk het Franse "manquer" dat verkeerd vertaald werd... bedoeld was dus : "Mis vooral die zondag niet" of zoiets :wink:

in elk geval al een voetje voor bij andere organisaties die dag =D> merci pour les infos et à bientôt !

Kapperx2pop is dan ook nen oude Belg van Brussel !!!! :P
KapperX2POP
Mountainbiker

Post by KapperX2POP »

patje wrote:
Rodenbach wrote:
Lichterveldenaere wrote:Ik was eigenlijk al van plan om deze eens te rijden - nog nooit gedaan - maar alleen al omwille van de verdienstelijke uitleg van KapperX2POP in zijn beste woordenboek-Nederlands krijg ik zoveel sympathie voor deze organisatie, dat ik zeker afkom. =D>
schitterend dat mensen van "over de schreve" méér moeite doen om onze taal te spreken dan sommige landgenoten... :^o

al is het wel (een beetje) hilarisch om te zien hoe zijn vertaalrobotje op internet hem nu en dan eens in de steek laat :

"Een gebrek te hebben aan zondag niet! ! !" :lol: duidelijk het Franse "manquer" dat verkeerd vertaald werd... bedoeld was dus : "Mis vooral die zondag niet" of zoiets :wink:

in elk geval al een voetje voor bij andere organisaties die dag =D> merci pour les infos et à bientôt !

Kapperx2pop is dan ook nen oude Belg van Brussel !!!! :P

Ja en ik doe mijn best... :-)
Motorbiker
Mountainbiker

Post by Motorbiker »

@kapperX2pop
Kan je iets meer over het parcour uitweiden.
Zo van......... magnifique descente, zone forestière, single-tracks techniques, ...etc etc.
Met het zonnetje van vandaag ziet het er weer veel mooier uit.
Post Reply