01/06/08 Testelt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

Point7 wrote: Ik snap echt niet waarom er geen bewaakte fietsstalling was. Voor de rest zag je dat de organisatie genoeg moeite gedaan had.

PS: mijn polsbandje was ook paars en had geen noodnummer. Ik had helemaal geen noodnummer gezien. Het parcours was nochtans in vele zones opgedeeld.
Yep, dit was bij de vorige edities ook al. :evil: Ze kunnen beter een paar mannen van de pannenkoekbak weghalen en een degelijke bikebewaking organiseren om een beetje volk naar de kantine te lokken. Als er geen bewaking voorzien is ga ik uit principe niets meer drinken (dan rij ik liever door naar het eerste of beste dorpscafé)
De noodnummers stonden wel vermeld op de zoneborden
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

Ik heb de 80 km die er uiteindelijk maar 74 waren, ik vond het parcours niks voor mij met die lange rechte brede stukken.Er zaten natuurlijk ook wel mooie singeltracks in en knappe klimmekes en afdalingen.Goede bevoorrading.Juist had er wel een bewaakte fietstalling mogen zijn, wij hadden dorst maar konden ons fietske daar nergens kwijt.Dan zijn we maar een teraske gaan doen in aarschot. :lol:
Volgend jaar zijn wij er weer.

89 km
22.6 avg
Biestie1
Mountainbiker

Post by Biestie1 »

Iegienie wrote:
Griet wrote:Vorige week was inderdaad een prachtrit en ik denk dat die niet te evenaren valt.
Toch wel, uiteraard, op zaterdag 7 juni.
Het origineel is altijd beter dan de ...

:-))
Aahh, gaan jullie dan eindelijk de bosberg-kant opnemen in het parkoers ipv. de velden ? :lol:
touchdownbiker
Mountainbiker

01/06/08 Testelt

Post by touchdownbiker »

Iegienie wrote:

ik denk niet dat er een copie is om uwe zin af te maken. :evil: het een is ne TT en het ander is een wedstrijd om het zo te zeggen.
pelleke
Mountainbiker

Post by pelleke »

Yep dat van gebrek aan bewaakte fietsenstalling klopt helemaal, ik heb mijn nieuwe Cube Sting niet alleen durven achterlaten en heb hierdoor de pannekoek aan anderen gelaten, maar de organisatie heeft hierdoor ook inkomsten gemist, dom hé.
Elke gemiste biker consumeerd toch minstens 1 a 2 drankjes (of meer :drunk: )
Watje 63
Mountainbiker

Post by Watje 63 »

Bevoorrading,bepijling en seingevers , het was dik in orde. Wat ons minder kon smaken was het parcours , we hadden veel meer verwacht. Om diverse redenen zal het wel niet mogelijk geweest zijn zeker. Ik denk dat we gewoon het verzadigingspunt hebben bereikt. Met Tongerlo, Hulshout, Herselt, Wolfsdonk, Testelt en Wolfsdonk binnen een maand in dezelfde streek zijn waarschijnlijk de grenzen (vergunningen) bereikt en is het niet meer mogelijk om telkens het beste uit de omgeving aan te bieden. Wat de organisatie echt wel MOET aanpakken is de fietsstalling, eigenlijk kan men niet zonder, wie neemt nog het risico om zijn fietske zonder enig toezicht tegen de muur te zetten. O ja nog iets , als men in groep rijdt en de voorste roept duidelijk om te stoppen aan een drukke baan zijn er toch nog van die KLOJO'S die er tussen wringen. Volgens mij schrik om verloren te rijden zonder hun maatje. Dan doe ik alle moeite om mijn meefietsende zoon degelijk op te voeden. Op die mannen moet ik niet rekenen.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Biestie1 wrote:
Iegienie wrote:
Griet wrote:Vorige week was inderdaad een prachtrit en ik denk dat die niet te evenaren valt.
Toch wel, uiteraard, op zaterdag 7 juni.

Aahh, gaan jullie dan eindelijk de bosberg-kant opnemen in het parkoers ipv. de velden ? :lol:
tja, de bosberg zit er al in sedert toertocht en chrono op gescheiden dagen georganiseerd worden. is uiteraard een mooi stuk, maar is wat mij betreft, en van onze vele trouwe die-hard deelnemers, gewoon één van de vele mooie stukjes van het parkoers. konijntjesberg, tienbunder, houwaertse berg, de roeselberg, american bar, allemaal juweeltjes, naar mijn idee toch.

en ja, in dit gedeelte van het land moet je dan soms al eens over een veldweg om van het ene naar het andere stukje te cruisen. Maar dan nog beter een veldweg dan asfalt, zou ik zo denken.
Fret Raket
Mountainbiker

Post by Fret Raket »

Heb de 60km gedaan, bleken er een kleine 58 te zijn. De eerste 20km nauwelijks hoogteverschillen, lange paden en veel asfalt. Daarna werd het een beetje heuvelachtiger met enkele singletracks maar als er een klimmetje in zat, dan was het meestal ook file omdat de 40'ers er ook allemaal passeerden. Al bij al een leuke snelle rit, volgend jaar zeker terug.
Volgende keer liefst een bewaakte fietsparking.
Pannekoek heeft gesmaakt :P
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

@ Fred racket.... Ik was ook eentje van die 40'gers zoals je die mensen zo smalend noemt...wij zijn met een paar gasten die net gestopt zijn met voetballen en de liefde voor de MTB hebben ondekt...bij deze verontschuldigen wij ons al dat het niet zo snel gaat als bij de grote mannen...Maar geef ons nog even en we vliegen mee naar boven....
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Fret Raket wrote:Heb de 60km gedaan, bleken er een kleine 58 te zijn. De eerste 20km nauwelijks hoogteverschillen, lange paden en veel asfalt. Daarna werd het een beetje heuvelachtiger met enkele singletracks maar als er een klimmetje in zat, dan was het meestal ook file omdat de 40'ers er ook allemaal passeerden. Al bij al een leuke snelle rit, volgend jaar zeker terug.
Volgende keer liefst een bewaakte fietsparking.
Pannekoek heeft gesmaakt :P
Heb je het over de toerrijders die de afstand 40-km reden of over de fietsers in de leeftijd van 40j. ?? :-?
Post Reply