niks daartussen mannen zal ik moeten kiezen en op mijn tanden bijten
08/06/08 Bornem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Dickie
- Mountainbiker
Heb ook al wat insideinfo gehoord
.
Nóg wat meer offroad-gehalte.
Enkele nieuwe privéstukken waar vroeger een 'no trespassing' gold.
Serieus hertekend met niettemin alle musts van de streek incl.
Er werden ook 100'en meters industrieel gemaaid.
Die zitmaaier werd naar 't schijnt na de werken als licht zigzaggend transportvoeruig op de openbare weg gesignaleerd.
Enfin, dat het weer 100% in orde zal zijn.

Nóg wat meer offroad-gehalte.
Enkele nieuwe privéstukken waar vroeger een 'no trespassing' gold.
Serieus hertekend met niettemin alle musts van de streek incl.
Er werden ook 100'en meters industrieel gemaaid.
Die zitmaaier werd naar 't schijnt na de werken als licht zigzaggend transportvoeruig op de openbare weg gesignaleerd.
Enfin, dat het weer 100% in orde zal zijn.
Had eigenlijk gehoopd dat het dit jaar al was, maar met mijn gekneusde ribben zal de 60 al genoeg zijn.nameeb wrote:Awel vandaag zijn we met 19 Greenies het parkoer gaan verkennen en der zaten toch weeral nieuwe stukken in zeker . De technische biker zal niet alleen in het Nonnenbos aan zijn trekken komen . De eerste bevoorrading zit op 19.5 km , de tweede op 40 en als je terug aan de start staat moet je 61.5 km gereden hebben. Als het moet kunnen we hier makkelijk 90 km bikeplezier voorzien , een ideetje voor volgend jaar , als er interesse voor is natuurlijk . De parkoerboer
In Waasmunster worden elk jaar verschillende TT's georganiseerd en verschillende TT's uit de streek doen ook nog es Waasmunster aan, kans genoeg dus. Bornem (of Klein-Brabant) daarentegen krijg je maar drie keer de kans (2 keer Greenbikers en 1 keer de Mud Devils) Ik weet wel wa kiezen ...vannoli wrote:Wss aanwezig ofwel dat mijne maat liever Waasmunster doet
- .:Roel:.
- Mountainbiker
- Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5
Ben van plan eerst de 60 en dan de 30 te doen ... heb je ook 90 hé.Bulls-Eye wrote:Had eigenlijk gehoopd dat het dit jaar al was, maar met mijn gekneusde ribben zal de 60 al genoeg zijn.nameeb wrote:Awel vandaag zijn we met 19 Greenies het parkoer gaan verkennen en der zaten toch weeral nieuwe stukken in zeker . De technische biker zal niet alleen in het Nonnenbos aan zijn trekken komen . De eerste bevoorrading zit op 19.5 km , de tweede op 40 en als je terug aan de start staat moet je 61.5 km gereden hebben. Als het moet kunnen we hier makkelijk 90 km bikeplezier voorzien , een ideetje voor volgend jaar , als er interesse voor is natuurlijk . De parkoerboer
Is dit interessant of lopen deze over quasi hetzelfde parcour?