15/06/2008 Bailleul - Belle (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
KapperX2POP
- Mountainbiker
Post by KapperX2POP »
kleine nauwkeurigheid, zoals het vorig jaar, zal een rockgroep aan de komst spelen

- cowboy peter
- Mountainbiker
Post by cowboy peter »
op de filmpjes toch enkele stroken gezien die mij niet bekend voorkomen. Ik verwacht dan ook, zoals in de andere franse tochten die we al gereden hebben, een maximum aan offroad .
Gelet dat de alternatieven op deze dag me niet echt aanspreken verwacht ik hier dan ook aan de start te staan. 't zal een goeie opwarming zijn voor kluisbergen en ronse die in de weken daarop volgen .
Gelet dat de alternatieven op deze dag me niet echt aanspreken verwacht ik hier dan ook aan de start te staan. 't zal een goeie opwarming zijn voor kluisbergen en ronse die in de weken daarop volgen .
Moesten alle franstaligen die hier wonen zo goed nederlands kunnen, tzou gemakkelijker zijn op mijn werk !!! Dus geen excuses voor uw nederlands !!KapperX2POP wrote:Moustache wrote:C'est un truc nouveau... Les francais viennent ici pour faire la publicite. Bravo !KapperX2POP wrote:komt iedereen…
U kunt het inschrijvingsbericht downloaden![]()
een reusachtige barbecue wacht u aan de komst![]()
http://www.x2pop.com![]()
![]()
![]()
@ KapperX2pop: un peu de detail sur le parcours est toujours bien aime ici...
(een beetje meer over het parcours alstublief...)
ok maar sorry voor mijn Nederlands .....
de bergen van Vlaanderen zijn onze speeltuin.
U zult via de zwarte berg, de cats berg, de rode berg gaan.
Met…
voor het moedigst, een beklimming van onmogelijk voor de 60km.
elk jaar veranderen wij van trajecten.
en ravito worden altijd goed geleverd.
Een tombola
een stand Specialized en Lapierre zal aanwezig zijn
bijna 900 deelnemend het vorig jaar...
Voor de rest : de zondag moet ik toch naar camping Ypra (noemt nu al anders denk ik) in Kemmel, dus mss maak ik er een weekend van en kom ik af naar deze tocht !!!
-
KapperX2POP
- Mountainbiker
Post by KapperX2POP »
De toegang sinds de autoweg A25: uitrit n: 11 METEREN
het is gemakkelijker van toegang voor de zaal, die zich vlakbij het ZWEMBAD bevindt.
Start van de inschrijvingen vanaf 7:30
4€
Individuele inschrijvingen of per fiches clubs
Genummerde platen van kader (teneinde u te identificeren op het traject en om uw opsporing voor uw foto's op netto te vergemakkelijken)
Koffie
Traject van 25,35,45 en 60 km
3 goed voorzien ravitailleringen (voor 60km)
Terugkeer, talrijke stralen van wassen Douches ter beschikking
Overhandiging van de trofeeën (clubs) naar 11:45
Concert door een waardige popgroep deze naam:lol:
Barbecue voor alle deelnemers, met drank (bonus Grimbergen druk die door een barkeeper van concurrentie wordt gediend)
Tombola
Salon VTT door onze partner cycli Roland LECOLIER RIJSEL
Een gebrek te hebben aan zondag niet! ! !
Enkele foto's van de uitgave 2007:
http://www.x2pop.free.fr/MANIFESTATIONS ... thumb.html
Wanneer ik „zeg om niet gebrek te hebben aan“
het is gemakkelijker van toegang voor de zaal, die zich vlakbij het ZWEMBAD bevindt.
Start van de inschrijvingen vanaf 7:30
4€
Individuele inschrijvingen of per fiches clubs
Genummerde platen van kader (teneinde u te identificeren op het traject en om uw opsporing voor uw foto's op netto te vergemakkelijken)
Koffie
Traject van 25,35,45 en 60 km
3 goed voorzien ravitailleringen (voor 60km)
Terugkeer, talrijke stralen van wassen Douches ter beschikking
Overhandiging van de trofeeën (clubs) naar 11:45
Concert door een waardige popgroep deze naam:lol:
Barbecue voor alle deelnemers, met drank (bonus Grimbergen druk die door een barkeeper van concurrentie wordt gediend)
Tombola
Salon VTT door onze partner cycli Roland LECOLIER RIJSEL
Een gebrek te hebben aan zondag niet! ! !
Enkele foto's van de uitgave 2007:
http://www.x2pop.free.fr/MANIFESTATIONS ... thumb.html
Wanneer ik „zeg om niet gebrek te hebben aan“
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Ik was eigenlijk al van plan om deze eens te rijden - nog nooit gedaan - maar alleen al omwille van de verdienstelijke uitleg van KapperX2POP in zijn beste woordenboek-Nederlands krijg ik zoveel sympathie voor deze organisatie, dat ik zeker afkom. 
schitterend dat mensen van "over de schreve" méér moeite doen om onze taal te spreken dan sommige landgenoten...Lichterveldenaere wrote:Ik was eigenlijk al van plan om deze eens te rijden - nog nooit gedaan - maar alleen al omwille van de verdienstelijke uitleg van KapperX2POP in zijn beste woordenboek-Nederlands krijg ik zoveel sympathie voor deze organisatie, dat ik zeker afkom.
al is het wel (een beetje) hilarisch om te zien hoe zijn vertaalrobotje op internet hem nu en dan eens in de steek laat :
"Een gebrek te hebben aan zondag niet! ! !"
in elk geval al een voetje voor bij andere organisaties die dag
-
KapperX2POP
- Mountainbiker
Post by KapperX2POP »
Ik was eigenlijk al van plan om deze eens te rijden - nog nooit gedaan - maar alleen al omwille van de verdienstelijke uitleg van KapperX2POP in zijn beste woordenboek-Nederlands krijg ik zoveel sympathie voor deze organisatie, dat ik zeker afkom
dat is niet gemakelijk .....
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
@KapperXpop :
Mij hoef je allang niet meer te overtuigen.
Mijn inschrijvingsformulier is reeds afgeprint en ingevuld en voor alle moeite alleen al die je hier doet op dit forum is dit al de moeite waard om af te komen.
Voeg daarbij nog al hetgene jullie ons aanbieden :barbecue,grimbergen,half stokbrood,douches,beker voor de grootste club,
,...........
Ik ga pepeetje nooit meer meekrijgen naar huis,denk ik.
KapperXpop
Wij hopen van u eens te ontmoeten de 15 de!!!!
Mij hoef je allang niet meer te overtuigen.
Mijn inschrijvingsformulier is reeds afgeprint en ingevuld en voor alle moeite alleen al die je hier doet op dit forum is dit al de moeite waard om af te komen.
Voeg daarbij nog al hetgene jullie ons aanbieden :barbecue,grimbergen,half stokbrood,douches,beker voor de grootste club,
Ik ga pepeetje nooit meer meekrijgen naar huis,denk ik.
KapperXpop
Wij hopen van u eens te ontmoeten de 15 de!!!!
-
KapperX2POP
- Mountainbiker
Post by KapperX2POP »
veeteeteetje wrote: Wij hopen van u eens te ontmoeten de 15 de!!!!
normaal ben ik op de ravitaillering nummer 3
en mijn pseudo „kapper“ zal schrijft op de kraag en in de rug van mijn maillot zijn