idd omgekeerd, van houtem naar zottegem en etc...Bazeken wrote:Kan iemand met zekerheid zeggen in welke richting de tour rijdt? wijzerzin of tegenwijzerzin?
Dus van Zottegem naar Houtem en dan naar Erpe-Mere.... of omgekeerd
Massini
Post by Lichterveldenaere »
Niet te onderschatten, maar ik durf met 100% zekerheid zeggen dat de 100 hier lichter zijn dan de 85 bij de Herders.Frankie wrote:Iemand een idee van de hoogtemeters op die 100km? Valt dat wat te vergelijken met de 85km Herdermarathon (zwaarder of lichter?). Zal ook wat afhangen van het parcours zeker. Als't zo blijft onweren...
kan ik alleen maar bevestigen .Lichterveldenaere wrote:Niet te onderschatten, maar ik durf met 100% zekerheid zeggen dat de 100 hier lichter zijn dan de 85 bij de Herders.Frankie wrote:Iemand een idee van de hoogtemeters op die 100km? Valt dat wat te vergelijken met de 85km Herdermarathon (zwaarder of lichter?). Zal ook wat afhangen van het parcours zeker. Als't zo blijft onweren...
Post by bikerLieven »
Voor de 100 km traditioneel een 800 a 900 hm. Voor de 130 een 1400 hoogtemeters. Althans zou was het de laatste jaren ongeveerMassini wrote:kan ik alleen maar bevestigen .Lichterveldenaere wrote:Niet te onderschatten, maar ik durf met 100% zekerheid zeggen dat de 100 hier lichter zijn dan de 85 bij de Herders.Frankie wrote:Iemand een idee van de hoogtemeters op die 100km? Valt dat wat te vergelijken met de 85km Herdermarathon (zwaarder of lichter?). Zal ook wat afhangen van het parcours zeker. Als't zo blijft onweren...
Massini