01/06/08 Beuvrages (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

grote plateau wrote: op naar volgend jaar! en dan doe ik er nog ne keer het befaamde bos van Wallers-Arendberg bij!!!!!!
Normaal kan je vclgende week met de Raimois in Raimes (strooibriefje dat gisteren tussen de ruit zat)
de passage d'Arenberg doen. Dat ligt gewoon in dat zelfde boske maar aan de'n andere kant van de snelweg
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

Eindelijk heb ik nog eens eens de forumbende gezien. Dat was toch wel veel te lang geleden. De conditie moet dan ook nog opgebouwd worden; ik zal de komende weken dan ook regelmatig de baanjanetten vélo bestijgen.
Jammer dat ik te vroeg terug moest zijn want ik had er echt zin in; ik mij
echter niet permiteren te laat op het werk te zijn. Onze firma komt al zelden positief in het nieuws.
Ondanks het feit dat ik moest afdraaien ben ik toch tevreden huiswaarts gekeerd, een tocht met meer off-road ging ik hier in de buurt waarschijnlijk niet tegenkomen.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Lichterveldenaere wrote:Met de bike ook meteen aan het laatste wiel gehangen, maar wel als eerste toegekomen met meer kilometers! :wink:
Merci voor de opmerking... Het was mij ook opgevallen, maar ik durfde het niet te zeggen. Ge kent mij he, schuchter en bedeesd. :oops:
Rodenbach wrote:In groep samen met de Forumbikers vertrokken en meteen gemerkt waarom ik nog veel boterhammekes moet eten : wat zij opwarming noemen, is voor mij al direct vol aan de bak om goed te volgen. Best dat mijn kilometriekske het niet deed zodat ik niet kon meevolgen aan welk gemiddelde we die eerste 18 km tot aan de bevoorrading aflegden d'oh!
Na zes kilometer hadden we een gemiddelde van 33.2 per uur. Toen zat ik al op mijnen derden asem #-o
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

Moustache wrote:Na zes kilometer hadden we een gemiddelde van 33.2 per uur. Toen zat ik al op mijnen derden asem #-o
Om dan nog te zwijgen over die laaghangende takken en bladeren die aan zo'n snelheid soms als zwepen tegen uw gezicht en/of armen slaan... :-?
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Moustache wrote:Na zes kilometer hadden we een gemiddelde van 33.2 per uur
Das nog eens losrijden é :lol:
Gelukkig heb ik zaterdag hulp gekregen van de cowboy om nog een paar
zaken in orde te brengen aan de fiets.
Anders ging het tjolen zijn.
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Toemen eh, kheb weer wa gemist.
Wegens technische panne moest ik forfait geven :cry:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

Na 6 km .......33,2 gemiddeld?? Ik kan het amper geloven.Maar ik heb het niet gecontroleerd.

Wat ik wel zeker weet is dat ik na 5O km ............er nog amper 20 avg van overbleef.

Tja,daar zullen die beklimmingen en die afdalingen (technisch en misschien aan 8 per uur) van de nieuw ontdekte terril voor iets tussen zitten zeker. #-o #-o
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Ik heb blijkbaar een splitsing gemist :oops: . Bij aankomst had ik maar 47 km op de teller. Ik was nochtans voorzien om de 60 km te doen. Ook geen terril bespeurd :roll: . Wel de twee bevoorradingen. Ik vond de bepijling deze keer niet zo goed.
Ik heb via collegae vernomen dat een zekere Patrick ......uit Gullegem de fiets KON gewonnen hebben. Bij afwezigheid hebben ze iemand anders uit de tombola getrokken.
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

Rodenbach wrote: Onder impuls van enkele Frontbikers uit Ieper gaf die er een ferme snok aan en ondergetekende hing meermaals aan het rekkerke... !
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Deze keer in tijdsnood maar dat kon me toch niet belemmeren om naar Beuvrages af te zakken. Na een lekkere koffie in Rekkem (thanks Veeteeteetje) samen met de rest van de forumbende ingeschreven maar vlak voor de trein vertrokken om zo niet verleid te worden om te bissen en dus risico op te laat thuis komen. :evil: :evil: :evil: Gelukkig was ik op tijd terug en had zelfs nog even om met Veeteepepeetje wat na te praten bij een Leffe en pistolet met paté.

Onderweg in het machtige bos een eindje met zo'n 15 raketmannen meegereden om dan hun kopgroep van 5 te moeten lossen. Ze heten niet voor niets de "raket"-mannen, trooste ik mezelf... Uiteindelijk, na alle pijltjes deze keer mooi gevolgd te hebben, met 55 km over de finish gekomen.

Bij deze VTT op sommige stukken me werkelijk gejeund als een biggetje die zich voor het eerst in een modderpoel wenteld. Maar alleen blijft toch wel alleen... volgende terug bissen, trissen en de bocht missen... samen met de bende.

Tot volgend jaar Beuvrages! :lol:
Post Reply