1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

Gert,

er zijn idd nog elders ook fotos getrokken, nl in het Muziekbos, Livierebos en het Leo Pironpad. Het probleem is dat het grootste stuk van die fotos zeer wazig zijn door het tekort aan daglicht, en dat we er telkens hooguit een half uurke gestaan hebben.

Ik vermoed dat we op elke locatie amper een tiental goede fotos hebben, het rare is dat die van Katrien altijd lukken. :roll:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Herder Frederik wrote:Ik vermoed dat we op elke locatie amper een tiental goede fotos hebben, het rare is dat die van Katrien altijd lukken. :roll:
Dat komt omdat ze altijd zo straalt als een zonnetje en daardoor voldoende daglicht schenkt :P
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Er stond ook iemand van jullie foto's te nemen op 'teinde van het eerste privéstuk(Trainingsparcour van Meirhgaege?),komen die er nog op?
Joybiker
Mountainbiker

Post by Joybiker »

'k heb 't eerst 'n eindje moeten laten bezinken, daardoor duurde 't wat langer, maar 't verslagske is klaar :lol:

Hier klikken aub
Last edited by Joybiker on Mon 02 Jun 2008 19:32, edited 2 times in total.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Joybiker wrote:'k heb 't eerst 'n eindje moeten laten bezinken, daardoor duurde 't wat langer, maar 't verslagske is klaar :lol:

Hier klikken aub
zo werkt de link wel direct :wink:
Herder Alex²
Mountainbiker
Location: Specialized FSR Epic Comp 2007 - Fatboy Expert 2015 - Camber FSR Comp 2017

Post by Herder Alex² »

Joybiker wrote:'k heb 't eerst 'n eindje moeten laten bezinken, daardoor duurde 't wat langer, maar 't verslagske is klaar :lol:

Hier klikken aub
Mooi verslag, Marnik =D>
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

hoi hoi herders na onze verkenning van onze winter tt van jong en oud oudenhove heb ik nog een 4 tal pijltjes gezien, maar kheb ze meegenomen en zal ze bezorgen aan herder pollie ok .Dikke groetjes kadeetje en bedankt voor de prachtig tt =D> =D> =D> =D> =D>
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

War heb je die nog gevonden? Ik hoop niet in het Brakelse, want anders heb ik een pak Leffes aan mijnen schreper... :-? [-o<
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Ja in brakel als er een leffe voor mij bij is :wink: .Nee was juist voor potelberg en de andere ernog voor ,bij buiten komen van een bos 3 waalse kant rond d'hoppe. Niet in brakel
jootje
Mountainbiker

Post by jootje »

kadeetje wrote:Ja in brakel als er een leffe voor mij bij is :wink: .Nee was juist voor potelberg en de andere ernog voor ,bij buiten komen van een bos 3 waalse kant rond d'hoppe. Niet in brakel
Tx voor de info: F heeft dat stuk in de omgekeerde richting ontpijld: we zijn nl naar elkaar toegereden. Is natuurlijk wel niet simpel om zo geen pijlkes te missen. Misschien rij ik die lus morgen nog eens af ter controle.

Is wel beloftevol als je daar verkenningsritten doet: prachtige omgeving!
Post Reply