01-06-2008 - Lokeren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
zie hier de topic van vorig jaar
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... sc&start=0
Zondag, 01 juni 2008
VTT RAEPESPURTERS 65-45-25 km
Inschrijven Jeugdcentrum, Tweebruggenstraat 28 Lokeren
vanaf 07.30 tot 10.00 uur
de verhouding is70%off road,30%on road staat in boekske van ovl mtb kalender zomer editie
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... sc&start=0
Zondag, 01 juni 2008
VTT RAEPESPURTERS 65-45-25 km
Inschrijven Jeugdcentrum, Tweebruggenstraat 28 Lokeren
vanaf 07.30 tot 10.00 uur
de verhouding is70%off road,30%on road staat in boekske van ovl mtb kalender zomer editie
Ik heb vanmorgen de rit in lokeren gereden. Ik heb (een beetje) het gevoel dat ik 3,5 euro heb betaald om de blosoroute af te rijden
Dit zal waarschijnlijk zijn bij gebrek aan alternatieven...
Dan vond ik het in Zwalm plezanter. De streek heeft daar natuurlijk ook veel meer te bieden. Een eenvoudig wegske is daar al avontuurlijker, gewoon omdat het daar dan ofwel omhoog of omlaag gaat (Het hoeft niet steeds ingewikkeld te zijn in het leven)
Dan vond ik het in Zwalm plezanter. De streek heeft daar natuurlijk ook veel meer te bieden. Een eenvoudig wegske is daar al avontuurlijker, gewoon omdat het daar dan ofwel omhoog of omlaag gaat (Het hoeft niet steeds ingewikkeld te zijn in het leven)
't Is meer dan een gevoelel stevo wrote:Ik heb (een beetje) het gevoel dat ik 3,5 euro heb betaald om de blosoroute af te rijden![]()
Op dit kaartje zie je in geel de blosoroute, en de andere stippen zijn de route van 55km van deze morgen. 80% was dus gemeenschappelijk (en misschien was de 40 km wel helemaal identiek aan de blosoroute

Ik vond het een prachtige tocht
, voldoende bos- en veldwegen waarop je goed kon snelheid maken zonder al te erg door elkaar geschud te worden. Van huis uit 99,3 km aan gemiddeld 28,1. Het moet niet altijd bergop/bergaf en ploeteren zijn! Er zijn ook zwaarder gebouwde mensen met een gevoelige rug en voor hen (en voor mij ook dus
) was dit een ideaal parcours.
- supermotard
- Mountainbiker
Post by supermotard »
bloso route of niet , t'was mijnen eersten keer hier en voor mij was het ook dik in orde
Ik kom zeker terug !
Ik kom zeker terug !
-
Biky burger
- Mountainbiker
Post by Biky burger »
Ik kan mij alleen aansluiten bij deze laatste commentaren.
Ik vond vooral die eerste 20 km (voor de bevoorrading) heerlijk.
Ik wist niet dat de omgeving van Lokeren zo mooi was.
Zo zie je maar weer dat de ene zijn ding de andere zijn ding niet is en dat is maar goed ook. Stel je voor dat we allemaal hetzelfde zouden denken!
Enfin, ik kom hier zeker terug...
Ik vond vooral die eerste 20 km (voor de bevoorrading) heerlijk.
Ik wist niet dat de omgeving van Lokeren zo mooi was.
Zo zie je maar weer dat de ene zijn ding de andere zijn ding niet is en dat is maar goed ook. Stel je voor dat we allemaal hetzelfde zouden denken!
Enfin, ik kom hier zeker terug...