31/05/2008 - Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Zer0Gravity
- Mountainbiker
Post by Zer0Gravity »
Heb deze ook gereden , het is een snel parcours dat wel nogal vermoeiend is . Sommige pijlen waren wel nogal moeilijk te vinden. Maar behalve dat was het een prachtige TT 
- leffingenoartje
- Kerstman
Post by leffingenoartje »
Vandaag ook gereden in Torhout voor mij en mijn collega bikers was het toch een teleurstellende rit, behalve voor amateurke het was de eerste keer dat hij bikte hij was gewend van op de baan te rijden en hij vond het goed.
Ze hadden veel mooie stukken uit het Torhoutse achterwege gelaten
De bevoorrading en de apres was goed , de bepijling kon ook beter we moesten goed uit onze doppen kijken
Al bij al een mooi zomer ritje
Ze hadden veel mooie stukken uit het Torhoutse achterwege gelaten
De bevoorrading en de apres was goed , de bepijling kon ook beter we moesten goed uit onze doppen kijken
Al bij al een mooi zomer ritje
- deurbieter
- Mountainbiker
Post by deurbieter »
deze middag thuis vertrokken richting Torhout, om dan de 46 af te bollen
Van iets wat gratis is moe je nie veel verwachten , niet tegenstaande
heb ik mij wel geamuseerd (nen vlamtochtje). Aan de bev al het
nodige: peperkoek en fruit en zelfs Aquarius. Bij de aankomst zelfs nog
een kleine verassing.
dus voor mij valt er niets te klagen, ja der werden hier en daar wel
wa stroken achterwege gelaten ,maar daarvoor zijn er die andere
tt's.
voldaan thuis gekomen met 102km 3u54m avg26,1
een kleine verassing.
tt's.
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
deurbieter wrote:deze middag thuis vertrokken richting Torhout, om dan de 46 af te bollen
een kleine verassing.
tt's.
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Yups, hier ook geweest vandaag.
Was waarschijnlijk de eerste keer da k ik nie moest betalen voor nen toertocht( behalve den elfden november dan ).
Inderdaad veel asfalt voor de wielen gekregen, maar da kon ge op voorhand eigenlijk al weten. Daarom ook met de bike naar hier gekomen.
Al bij al, best een fijn ritje : het moet nie elke week ne Wolfsdonk en ne Maarkedal zijn. Deed wel ne keer deugd ne keer de grote molen te kunnen draaien na voorgenoemde dooddoeners.
Bovendien een prima bevoorrading gekregen, en een stel reserve fietslichten, die nog handig van pas zullen komen! En dit allemaal gratis: ga dan ook zeker nie zitten zagen over te weinig off-road.
Ge moet een gegeven paard ook niet in de bek kijken!
47km in 1u50 avs 25,8 (+38 heen en 38 terug)
Was waarschijnlijk de eerste keer da k ik nie moest betalen voor nen toertocht( behalve den elfden november dan ).
Inderdaad veel asfalt voor de wielen gekregen, maar da kon ge op voorhand eigenlijk al weten. Daarom ook met de bike naar hier gekomen.
Al bij al, best een fijn ritje : het moet nie elke week ne Wolfsdonk en ne Maarkedal zijn. Deed wel ne keer deugd ne keer de grote molen te kunnen draaien na voorgenoemde dooddoeners.
Bovendien een prima bevoorrading gekregen, en een stel reserve fietslichten, die nog handig van pas zullen komen! En dit allemaal gratis: ga dan ook zeker nie zitten zagen over te weinig off-road.
Ge moet een gegeven paard ook niet in de bek kijken!
47km in 1u50 avs 25,8 (+38 heen en 38 terug)
Eluw,
Gisteren rond 8.00 willen vertrekken in Torhout, maar er zat nog niemand om in te schrijven. Uiteindelijk om 8.10 vertrokken en onmiddellijk hadden we een groep gevormd met 4 bikers (iemand in het groen met een specialized, iemand van Hooglede, en dan nog ene iemand volledig in het rood) we hielden er een stevig tempo op na. Het was een tocht waar niet veel verrassende stukken inzaten. Maar dat was ook te verwachten, want tegenwoordig zijn er zodanig veel tochten in Torhout dat het nog moeilijk is om origineel uit te hoek te komen. Aan de bevoorrading was alles aanwezig wat nodig was. Uiteindelijk zijn we in een kleine 2 uur opnieuw aangekomen in Torhout met een avs van 25,9.
Zijn er eigenlijk veel bikers geweest ??
Gisteren rond 8.00 willen vertrekken in Torhout, maar er zat nog niemand om in te schrijven. Uiteindelijk om 8.10 vertrokken en onmiddellijk hadden we een groep gevormd met 4 bikers (iemand in het groen met een specialized, iemand van Hooglede, en dan nog ene iemand volledig in het rood) we hielden er een stevig tempo op na. Het was een tocht waar niet veel verrassende stukken inzaten. Maar dat was ook te verwachten, want tegenwoordig zijn er zodanig veel tochten in Torhout dat het nog moeilijk is om origineel uit te hoek te komen. Aan de bevoorrading was alles aanwezig wat nodig was. Uiteindelijk zijn we in een kleine 2 uur opnieuw aangekomen in Torhout met een avs van 25,9.
Zijn er eigenlijk veel bikers geweest ??
-
mathias1994
- Mountainbiker
Post by mathias1994 »
Ik heb deze ook gereden.Rond 9.45 gestart voor de 46 km.
In het begin afwisselend dreven en baan, maar de baan overheerste toch.
Rond Groenhove een paar mooie stukken maar toch jammer dat die zware dreef er nietbij zat. Die wijken in Torhout waren goed aan elkaar genaaid. In Wijnendale-bos zaten ook enkele mooie stukken.
Dan passeerden we langs mijn huis. De Lookhuisstraatafdaling was ook goed. In Domein Aertryke ook enkele mooi bosdreven.
Op het einde zat nog een venijnige klim en een stuk met zeer hoog gras.
In Torhout zijn er al zoveel tt's dus is het moeilijk om verrassend uit de hoek te komen, toch proficiat om een goeie tocht in elkaar te steken.
Ik was mijn kilometriek vergeten dus mijn snelheid en afstand wist ik niet.
In het begin afwisselend dreven en baan, maar de baan overheerste toch.
Rond Groenhove een paar mooie stukken maar toch jammer dat die zware dreef er nietbij zat. Die wijken in Torhout waren goed aan elkaar genaaid. In Wijnendale-bos zaten ook enkele mooie stukken.
Dan passeerden we langs mijn huis. De Lookhuisstraatafdaling was ook goed. In Domein Aertryke ook enkele mooi bosdreven.
Op het einde zat nog een venijnige klim en een stuk met zeer hoog gras.
In Torhout zijn er al zoveel tt's dus is het moeilijk om verrassend uit de hoek te komen, toch proficiat om een goeie tocht in elkaar te steken.
Ik was mijn kilometriek vergeten dus mijn snelheid en afstand wist ik niet.
Toch even een kleine reactie, het was inderdaad doodjammer dat de zware dreef in Groenhove er niet in zat. Deze is echter momenteel niet toegankelijk wegens aanwezigheid van een roofvogel met nest.
Vorige week moest de wandeltocht verplaatst worden nadat 2 wandelaars aangevallen waren.
De bedoeling van de tocht was ook om met zo weinig mogelijk privé een tocht in elkaar te steken met uitzondering van de rockweide was dit ook het geval.
tot bikes !
Vorige week moest de wandeltocht verplaatst worden nadat 2 wandelaars aangevallen waren.
De bedoeling van de tocht was ook om met zo weinig mogelijk privé een tocht in elkaar te steken met uitzondering van de rockweide was dit ook het geval.
tot bikes !