01/06/08 Beuvrages (Fr)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

Traxer wrote:Dedju, heb mijnen helmcam toch wel achterstevoren gemonteerd zeker. #-o K'zal hem zo maar laten staan. Moto 21: deze keer den 'achteruitkijkcamera'. :P
Eindelijk kom ik nog eens in beeld... :roll:
ratte
Mountainbiker

Post by ratte »

25. ratte
Big One
Mountainbiker

Post by Big One »

Klaar!!!! :bounce: :bounce:
Falco Peregrinus
Mountainbiker

Post by Falco Peregrinus »

Buikske vol gegeten met kaasschotel, wijn en cointreau. Nu bedje in, en straks om 7h present in Rekkem. Als dat maar goed komt... *geeeuw* :evil: :evil: :evil:
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

Big One wrote:Klaar!!!! :bounce: :bounce:
na nen hoop gekreun op schiervelde hier ook ready voor beuvrages... tot sebiet ! 8)
vommie
Mountainbiker

Post by vommie »

Gisteren speciaal thuis gebleven en alles skoon klaargelegd en dan sta je op om 6 uur en ben je zo mottig als de pest, buikske doet raar en benen trillen onder mijn lijf. Dan maar moeten afhaken. Bedankt alvast grote plateau voor het taxi-aanbod en mijn excuses. Nu nog nie echt veel beter.

En da was mijn laatste voorbereiding voor de regiotour. Brr da zal afzien worden.
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

vommie wrote:Gisteren speciaal thuis gebleven en alles skoon klaargelegd en dan sta je op om 6 uur en ben je zo mottig als de pest, buikske doet raar en benen trillen onder mijn lijf.
Als je nickname maar 1 lettertje verschil is met "vommit" is dat toch bijna erom vragen zeker??? :wink:

Net mijn verslagske geschreven en ik krijg het niet op het net (blogger ligt een beetje plat), maar het belangrijkste is dat het weer een leuke zondag was met ons clubje. :roll: Dit jaar waren er geen bekers, maar het grote contingent Belgen kreeg een eervolle vermelding.

Opnieuw een leuke rit met als hoogtepunt, "den terril in het bos".

Tot volgend jaar.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

deze morgen met een tiental forumbikers de start genomen in beuvrages. Het parcours was tov vorig jaar volledig hertekend, we starten dit jaar langs een oude spoorweg , wss op aanvraag van lokske ( die voor het eerst sinds lang weer aan biken toekwam). Pas na 20km kwamen we in het grote bos, met onmiddelijk een pad vol modder. Gelukkig waren de slechte stroken eerder uitzondering dan regel, maar droog lag het parcours in ieder geval niet. Hoogtepunt van het parcours was de terril met speeltuin bovenop, maar erop geraken was niet zo eenvoudig #-o . Na de splitsing te nemen van de 40, passeerden we een andere terril, die wij natuurlijk niet links konden laten liggen. 't was de eerste x dat wij hierop gereden zijn, en hij was de moeite. eens beneden nog wat nieuwe paadjes gevolgd om na 50km opnieuw aan den arrivee te geraken.
't was nu mijn 4de tocht in dit bos, telkenmale met andere paden en telkenmale heb ik het gevoel van :evil: : waarom niet daarin, waarom niet daarop,.. . De mogelijkheden zijn onbeperkt, maar worden te weinig gebruikt. 'k heb zo het gevoel van laat ons onze gang gaan en we maken een parcours van 100km met uitsluitend singeltracks, beklimmingen en jumps .
Moustache
Kerstman

Post by Moustache »

cowboy peter wrote:'t was nu mijn 4de tocht in dit bos, telkenmale met andere paden en telkenmale heb ik het gevoel van :evil: : waarom niet daarin, waarom niet daarop,.. . De mogelijkheden zijn onbeperkt, maar worden te weinig gebruikt. 'k heb zo het gevoel van laat ons onze gang gaan en we maken een parcours van 100km met uitsluitend singeltracks, beklimmingen en jumps .
We blijven dit zeggen en misschien moet dit onze volgende clubactiviteit worden... :bounce: Traxer had al een goed idee... Den apres kunnen we op den bus houden, kwestie van geen tijd te verliezen he... :drunk: om toch op tijd te zijn voor het biefstuk met frieten...

Ondertussen mijn verhaaltje on-line gekregen.
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Mooi verslagske Moustache. Beter kon ik deze tocht niet beschrijven. Ik bleef ook echter met de gedachte achter dat je daar een veel technischer parcours kunt aanleggen dan het nu was. Maar oké t'was een fantastische rit en we hebben er van genoten. Volgend jaar ga ik terug. =D> =D> =D>
Post Reply