degene die met de vito rijdt ,mits je van brakel bentdelou wrote:Morgen er eens mijn nief machien proberen, over de fiets geen twijfel(cannondale scalpel 1), maar over mijn positie erop
01/06/08 Zottegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Deze tocht met 14 Herders gereden.
Mooie tocht, tweede deel was beter dan eerste deel, vooral omdat daar meer offroad en beklimmingen in zat.
Eén extra bevoorrading kon geen kwaad op een afstand van 62 km!
Bepijling was voor verbetering vatbaar, één pijltje per afslag en soms niks op voorhand, enkel in de bocht zelf. Soms volledig in de remmen om achter de hoek te moeten kijken waar het pijltje hing.
Mooie tocht, tweede deel was beter dan eerste deel, vooral omdat daar meer offroad en beklimmingen in zat.
Eén extra bevoorrading kon geen kwaad op een afstand van 62 km!
Bepijling was voor verbetering vatbaar, één pijltje per afslag en soms niks op voorhand, enkel in de bocht zelf. Soms volledig in de remmen om achter de hoek te moeten kijken waar het pijltje hing.
- MC Johan
- Mountainbiker
Vond ik ook, een pijltje meer kon geen kwaad. In de veldbaantjes vóór het uitkomen op een grotere baan had wel een pijltje op voorhand gemogen. En ook de frekwentie van de pijltjes kon beter, ik begon me soms af te vragen of ik nog wel op 't parcours zat.Herder Ronny wrote:Bepijling was voor verbetering vatbaar, één pijltje per afslag en soms niks op voorhand, enkel in de bocht zelf. Soms volledig in de remmen om achter de hoek te moeten kijken waar het pijltje hing.
Maar voor de rest heb ik me goed geamuseerd, dus, bedankt organisatoren.
Last edited by MC Johan on Mon 02 Jun 2008 08:47, edited 1 time in total.