ik zou samen met mijn zoon de 60 willen doen. het is de eerste maal, want tot nu toe maar max 45 KM gedaan.
Is de 60 km een zwaar parkoer ? Sterk heuvelachtig of is dit alleen dat bewust stuk de laatste 5 km en is het voor derest wel te doen?
01/06/08 Testelt
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Benneke
- Mountainbiker
@ daelman komt ge ook rijen in teselt?
@ blazer, had van sportdag daar in die omgeving en ligt er allemaal serieus vettig bij.
@blazer ben daar ook langs gereden en da is toch wel gevaarlijk daar ze. Juist aan die afdaling langs de demer. Juist achter die bocht
. Paar van mijn klas zijn serieus op hun bakkes gegaan. Ma ik ben daar gewoon overgesprongen. 
@ blazer, had van sportdag daar in die omgeving en ligt er allemaal serieus vettig bij.
@blazer ben daar ook langs gereden en da is toch wel gevaarlijk daar ze. Juist aan die afdaling langs de demer. Juist achter die bocht
ja. normaal wel.Benneke wrote:@ daelman komt ge ook rijen in teselt?
@blazer ben daar ook langs gereden en da is toch wel gevaarlijk daar ze. Juist aan die afdaling langs de demer. Juist achter die bocht. Paar van mijn klas zijn serieus op hun bakkes gegaan. Ma ik ben daar gewoon overgesprongen.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Wij gaan toch naar ginder vanuit Dendermonde, carpoolen hé. Met ne maat ieder op toer rijden hé. Valt dat nog mee zenne.