31/05/2008 - Torhout
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Ik neem zaterdag nog een dagske vrijaf (rust)
Maw : geen vtt op zaterdag.
Vanaf zondag zijn we weer paraat.
Maw : geen vtt op zaterdag.
Vanaf zondag zijn we weer paraat.
-
mathias1994
- Mountainbiker
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Echt uitblinken in publiciteit doen ze wel niet. In De Weekbode (Torhouts weekblad) niets teruggevonden.Mumpo wrote:Erg erg, kben van Torhout en wist het zelf nie![]()
Zal waarschijnlijk wel rijden morgen. Ben benieuwd naar het parcours![]()
grtz
Ware het niet dat ik in het bestuur van een Torhoutse mtb-club zit, ik had er niets van gehoord (en dan nog, nog maar een kleine maand dat ik het weet). Nu, misschien des te beter, want dit is nr. 9 in Torhout!
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Dacht ook da er geen tt's waren in de streek. Blij da k dit heb gezien.
Ga er morgen met de bike naartoe.
Ga er morgen met de bike naartoe.
-
ullewupper
- Mountainbiker
partner
Post by ullewupper »
is er nog iemand van 13 of jonger met redelijke conditie die met mij wil rijden
- Traxer
- Kerstman
Ben al een tijdje terug binnen. Conclusie: het is gratis met prima bevoorrading en goede bepijling, dus veel kritiek mag je niet geven. Een prima rit om kennis te maken met het mountainbiken.
Eerst een lusje groenhove (weliswaar zonder spookwegel), dan 'dwars door torhout', gevolgd door de Bloso-route. Nogal veel gevaarlijke banen te nemen en te dwarsen in Torhout...
Eerst een lusje groenhove (weliswaar zonder spookwegel), dan 'dwars door torhout', gevolgd door de Bloso-route. Nogal veel gevaarlijke banen te nemen en te dwarsen in Torhout...
- Karolus
- Mountainbiker
Mooi, lekker lopend tochtje . Om 8u niemand te zien aan de inschrijvingen ?Enfin dan maar zo vertrokken samen met enkele mannen van TVH.Bij de doortocht te Torhout even het tempo wat verhoogd om zo bij een ander groepje de verdere tocht uit te rijden.
Hier en daar was het een beetje zoeken naar de pijlen of was het niet erg duidelijk waar de tocht heen ging.Maar zoals reeds gezegd 't was gratis en de bevoorrading mocht er wezen...
Hier en daar was het een beetje zoeken naar de pijlen of was het niet erg duidelijk waar de tocht heen ging.Maar zoals reeds gezegd 't was gratis en de bevoorrading mocht er wezen...