Ge gaat het niet geloven... maar de eerste verkenningsrit voor volgende editie zit er op. Efkes met Levi overlegd wat we gaan veranderen en we waren het er direct over eens. We gaan met jullie opmerkingen zo veel mogelijk rekening trachten te houden.El Perro Diablo wrote:Bedankt aan de 1301 deelnemers aan de 1ste Herdermarathon!
Hoe het met die 1300 anderen zit weet ik nie, maar voor mij is het zonder dank, integendeel, ik dank jullie voor het skitterende event.
Als het volgend jaar terug is én met chrono, dan tel ik voor twee, dan danken wij beide jullie.(als ik dan moe word onderweg, dan kan ik is afwisselen) Dan vliegen WE over dieje wortel!
Het risico dat het te druk gaat worden als er nog een pak bikers extra op afkomen gaan we zo veel mogelijk trachten te beperken door opnieuw héél vlug alle afstanden uit elkaar te halen.
En een chrono... 'k weet niet of we dat zien zitten:
Zou wel leuk zijn op zo'n parcours, maar...
*Teveel stresskippen op het parcours is niet voor iedereen leuk
*De verplichting vd politie om dan overal seingevers te plaatsen: 120 km baantje in, baantje uit: ik durf niet beginnen tellen hoeveel we er zouden nodig hebben. Nu waren er iets meer dan 100 medewerkers actief, maar dan hebben we een veelvoud nodig.
maw: laat het ons voorlopig maar houden op onze huidige formule...