RIP Cannondale Taurine Team Custom 88+

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

heel schoon. =P~ =P~ maar zie ik nu een kras op die zadelpen?
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

komaan,nu nog dt 1250's
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

@ Ronny: totaal geen idee van het gewicht. De laatste maal dat ie aan de haak gehangen werd, woog ie 8.9 kg, maar eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat toen de NN's 1.8 nog op de velgen lagen.
Ik hoop ook dat ze stijf genoeg is. Toen ze me dat spul es lieten zien in de winkel...fuck zeg, das licht! :-D

@ Brunox: als je dat zadel de eerste maal ziet, denk je 'daar kan geen mens blijven opzitten'. Maar heb die mening moeten herzien, gelukkig. Zadel zit voor mij perfect, ook voor lange afstanden. Het leder begint wel hier en daar wat bleker te worden. Is vooral van vuil dat aan de broek hangt en dan wat heen-en-weer-geschuur... #-o

@ Benneke: er is idd een kras op, maar wel langs de andere kant. Putje in de lak. Hoe voorzichtiger je bent he... #-o
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Die speedneedles zitten idd wel super. Komt door de ergonomie van het zadel...

Een KMC gold kan er misschien ook nog bij :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Ben al tevreden met zilver... :wink: Er ligt trouwens een KMC op...
WT6
Mountainbiker

Post by WT6 »

jimi wrote:komaan,nu nog dt 1250's
DT 1450's zijn ook al goed, als die lelijke, %£*¨%M¨*, ç§è('"§(è'! SLR's er maar afgezwierd worden :wink:
the sentinel
Mountainbiker

Post by the sentinel »

Heb nog een setje DT's liggen als mijne sobe verkocht is... alleen een lefty-naaf plaatsen :wink: . Wat kost dat eigenlijk zo'n leftynaaf?
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Ja kindjes... zo een ferm spel zeg! Allemaal $choon gerief :-D .
Aangezien ge toch zinnes zijt van X max SLR's onder de Rush te stampen, waarom late u dan geen superlichte ZTR's of iets dergelijks samenstellen voor den deze? Kunt ge die SLR's in de Rush droppen en krijgt ge uw Taurine nog lichter, als dat al de bedoeling moest zijn. Enfin retegave bak dit. En idd. zo een gouden KMC zou ook wel lekker staan :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker

Aangezien de Herders de Showroom hier weer volop aan het volspammen zijn, heb ik mijn topic ook nog es van het onder het stof gehaald... :lol:

Daarstraks bike gaan afhalen bij Probike na een tuning van de lefty (light 1175 gr). Ook de balhoofdlagers zijn vervangen. Vork veert op een gans andere manier in en uit en dat is wat wennen... Het is precies of ie altijd tot het einde slaat. Veert zeer licht, dat wel.

Enkele pics. Omdat ik de stickerset niet los meekreeg, heb ik ze er maar laten opkleven. Het resultaat valt nog mee; heb voor de minst opvallende stickerset gekozen...

Image
Image
Image
Image
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

De bike ziet er alvast stoerder uit,... nice tuning! :wink:
Post Reply