IDIOOTfredje_76 wrote:Roken moet overal verboden worden. Dat rokers in hunne privé doen wat ze willen. Maar enkel binnen, want zelfs als mijn buren op hun terras roken ruik ik het bij mij !
volledig rookverbod in de horeca
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
roekoedekoe
- Mountainbiker
Post by roekoedekoe »
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Weer veel extreme reacties hier.
Het is eigenlijk simpel: niet-rokers hebben last van rokers, nl stank (kleren, haar) en ongezonde omgeving. Rokers hebben geen last van niet-rokers, die verpesten de omgeving niet voor anderen met stank en ongezonde lucht (tenzij ze zich niet gewassen hebben
)
Een beetje respect voor elkaar en alles komt in orde
Pike jr
Het is eigenlijk simpel: niet-rokers hebben last van rokers, nl stank (kleren, haar) en ongezonde omgeving. Rokers hebben geen last van niet-rokers, die verpesten de omgeving niet voor anderen met stank en ongezonde lucht (tenzij ze zich niet gewassen hebben
Een beetje respect voor elkaar en alles komt in orde
Pike jr
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Totale rookverbod o.k. want ikke ben allergisch tegen sigaretten en tabak.
(zwaar bestraffen)sigaret opeten.
Totale parfumverbod want ikke ben er allergisch tegen(zwaarstraffen)kleren uittrekken.
Als ikke wandel in de bossen,mountainbikers mij omverrijden,mag daar nie komen fietsen,(zwaarstraffen)fiets kapot maken o.k.
Ikke thuis zonnebaden,vliegtuig mijne rust verstoren(zwaarstraffen)afschieten.
aub een beetje verdraagzaamheid
(zwaar bestraffen)sigaret opeten.
Totale parfumverbod want ikke ben er allergisch tegen(zwaarstraffen)kleren uittrekken.
Als ikke wandel in de bossen,mountainbikers mij omverrijden,mag daar nie komen fietsen,(zwaarstraffen)fiets kapot maken o.k.
Ikke thuis zonnebaden,vliegtuig mijne rust verstoren(zwaarstraffen)afschieten.
aub een beetje verdraagzaamheid