07/06/2008 Regiotour Oost Vlaanderen

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MC Annabelle
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro

Post by MC Annabelle »

Ik ben ook ingeschreven voor de 100km en vertrek vanuit Nederhasselt.
Nu ben ik eigenlijk wel nog op zoek naar iemand die mij gedurende die 100km zou willen gezelschap houden. Aangezien ik nog niet zo lang bezig ben, ligt mijn gemiddelde niet zo hoog (18 à 20km/u afhankelijk van de weersomstandigheden). Dus als er iemand zin heeft, stuur maar een pb'tje.
s-biker gert
Mountainbiker
Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT

Post by s-biker gert »

Annabelle wrote:Ik ben ook ingeschreven voor de 100km en vertrek vanuit Nederhasselt.
Nu ben ik eigenlijk wel nog op zoek naar iemand die mij gedurende die 100km zou willen gezelschap houden. Aangezien ik nog niet zo lang bezig ben, ligt mijn gemiddelde niet zo hoog (18 à 20km/u afhankelijk van de weersomstandigheden). Dus als er iemand zin heeft, stuur maar een pb'tje.
ga ook vertrekken vanuit nederhasselt en heb ook nog geen bikepartner, 't zal ook voor een rustige 100 zijn.
Samen rijden is altijd leuker hé
pb verstuurt
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

@ S biker gert en annabel

ik vertrek voor de 130 in denderhoutem, als het goed is wacht ik op jullie daar en rijden we samen tot voorbij zottegem, de splitsing 100 - 130
kan even wel zijn dat ik me nog bedenk van afstand zoals vorig jaar.

David
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

Massini wrote: this way up http://www.routeyou.com/route/view/2380 ... -100-km.nl
na Denderhoutem volgt Erpe-Mer-SLH-Zotttegem.........
massini 8)
Zeker? Zou 't zelfde zijn als vorig jaar dan. Dacht dat ze elk jaar wisselden van kant? Ik kan mis zijn ook hoor :oops:
MC Annabelle
Mountainbiker

Post by MC Annabelle »

@ s-biker gert
Wij komen met een ganse groep samen om 8u30 in Nederhasselt, maar de anderen zijn dus veel te snel voor mij.

@ Massini
Ik las dat jij van plan bent van om 8u te vertrekken in Denderhoutem. Ik veronderstel dus dat wij ten vroegste om 9u daar zullen zijn. Kan jij zo lang wachten?

Ik ben natuurlijk altijd bereid vroeger te vertrekken.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Annabelle wrote:@ s-biker gert
Wij komen met een ganse groep samen om 8u30 in Nederhasselt, maar de anderen zijn dus veel te snel voor mij.

@ Massini
Ik las dat jij van plan bent van om 8u te vertrekken in Denderhoutem. Ik veronderstel dus dat wij ten vroegste om 9u daar zullen zijn. Kan jij zo lang wachten?

dat was het plan ja maar ben flexibel ingesteld hoor, als je iets vroeger zou kunnen aanzetten is het natuurlijk ook goed.
Ik hoor het wel.

Massini 8)
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

Massini wrote:

@ Massini

dat was het plan ja maar ben flexibel ingesteld hoor, als je iets vroeger zou kunnen aanzetten is het natuurlijk ook goed.
Ik hoor het wel.

Massini 8)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, misschien wel een forumtreintje in de maak
Wie is de locomotief? :lol:
MC Annabelle
Mountainbiker

Post by MC Annabelle »

s-biker gert wrote:
Massini wrote:

@ Massini

Ik hoor het wel.

Massini 8)
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde, misschien wel een forumtreintje in de maak
Wie is de locomotief? :lol:
Idd hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Kunnen we mekaar aanmoedigen als we aan het sterven zijn.
Ik wil wel de laatste wagon zijn. :wink:

Om hoe laat kan jij afspreken?
s-biker gert
Mountainbiker

Post by s-biker gert »

Om het even, tussen 8u en 8u30 zou best te doen zijn, vroeger kan ook
ivm die trein, ik stel voor dat massini dan de locomotief zal zijn :lol: , ge weet wel é (remember zaterdag mijn lijdensweg bij onze herdertjes :oops: )
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

s-biker gert wrote:Om het even, tussen 8u en 8u30 zou best te doen zijn, vroeger kan ook
ivm die trein, ik stel voor dat massini dan de locomotief zal zijn :lol: , ge weet wel é (remember zaterdag mijn lijdensweg bij onze herdertjes :oops: )
zullen af en toe es afwissellen :lol: want wie wie trek ik jullie mee op het zijspoor naar brakel :drunk: :drunk: .
in groep is het alleszins toffer dan alleen, ik heb buiten vorig jaar de afstanden alleen gereden en dan is het op karakter rijden tegen het einde.

chek PB Annabelle en Gert

Massini 8)
Post Reply