katrien20 wrote:Hopla, ik vrees al het ergste...Herder Frederik wrote:[Er zijn nog 2 reeksen fotos die van overal een beetje komen (en waar Katrien verdacht veel in voorkomt),Tja, ik ben ook veeeeel langer onderweg geweest dan de meeste mannen he!
En ik herinner me toch een paar wandelstukken waar ik gespot ben.
Laat maar komen he! Aan 2.5€ voor alle foto's samen; dat klinkt goed..;
quote Massini :oei oei sorry Katrien dan, ge hebt gelijk het is veeeeeeeeel te lang geleden dat we elkaar hebben gezien.
2.5 Euro - per locatie waar de foto's getrokken zijn![]()
Tja Massini, met al dat haar voor mijn gezicht ben ik ook moeilijk te herkennen he! Jammer dat we elkaar alweer mislopen hebben. Wie weet lukt het op de regiotour
@knurre : amai, we worden nogal in het spotlicht gezet he!![]()
Tot later!
24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
Die link moet zijn http://picasaweb.google.be/HerderMarath ... e9u3010u30Gweñito Gafotas wrote:Idem hier, er is wel 1 link van peerdegedoe http://picasaweb.google.be/HerderMarath ... e9u0010u30Annabelle wrote: Ik ben voor alle zekerheid maar eens alle foto's gaan nakijken, maar helemaal niks gevonden. Ook mijn man niet, die rond hetzelfde tijdstip daar gepasseerd is, of de mannen waarmee ik de laatste kilometers samen heb afgelegd. Gelukkig is de foto van de eerste bevoorrading goed gelukt, dus dat is er toch al eentje.
die bij mij niet werkt. Krijg een melding 404 not_found wat dat ook moge betekenen. Waarschijnlijk zit daar ik daar tussen. De rapsten van onzen hoop heb ik wel al gevonden op peerdegedoe![]()
Moeten er wel nog een paar met overschot gezeten hebben, wheelies trekkend over de laatste klim
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
@steven, noem jij dat een slijmmodus...............Herder Steven wrote:Waarom?katrien20 wrote: Hopla, ik vrees al het ergste...
[slijmmodus on]Je bent vree fotogeniek. Heb nog geen enkele foto gezien waar je niet goed op staat...[/slijmmodus off].
- MaC'Red
- Mountainbiker
allez we gaan nog eens een poging ondernemen dankatrien20 wrote: quote Massini :oei oei sorry Katrien dan, ge hebt gelijk het is veeeeeeeeel te lang geleden dat we elkaar hebben gezien.
Tja Massini, met al dat haar voor mijn gezicht ben ik ook moeilijk te herkennen he! Jammer dat we elkaar alweer mislopen hebben. Wie weet lukt het op de regiotour
Tot later!
Massini
- s-biker gert
- Mountainbiker
- Location: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Post by s-biker gert »
mezelf ook niet weer gevonden op da peregedoedinges, wel gezien dat er een uur ontbreekt namelijk tussen 12u30 en 13u30, misschien zitten we daar wel tussenGweñito Gafotas wrote:Idem hier, er is wel 1 link van peerdegedoe http://picasaweb.google.be/HerderMarath ... e9u0010u30Annabelle wrote: Ik ben voor alle zekerheid maar eens alle foto's gaan nakijken, maar helemaal niks gevonden. Ook mijn man niet, die rond hetzelfde tijdstip daar gepasseerd is, of de mannen waarmee ik de laatste kilometers samen heb afgelegd. Gelukkig is de foto van de eerste bevoorrading goed gelukt, dus dat is er toch al eentje.
die bij mij niet werkt. Krijg een melding 404 not_found wat dat ook moge betekenen. Waarschijnlijk zit daar ik daar tussen. De rapsten van onzen hoop heb ik wel al gevonden op peerdegedoe![]()
Moeten er wel nog een paar met overschot gezeten hebben, wheelies trekkend over de laatste klim
- Redbullbiker
- Mountainbiker
Post by Redbullbiker »
Frog 075 wrote:Hier een fototje van 2 ECHTE bikesters die de 125 volledig uitgereden hebben...Respect dames!!!
Zo zien ze er uit na 128km (volgens mij zijn ze niet eens moe)
Tot volgend jaar dames, op de volgende herdermarathon. (mag vroeger op een andere rit zijn ook hoor)
Amaai Katrien ge zijt precies in goede doen.....
Lang geelden he ,maar komen elkaar wel eens tegen.
- dark dingo
- Mountainbiker
Post by dark dingo »
beste herders,
zou er toevallig niemand een zadeltasje gevonden hebben bij de ontpijling?het mijne is foetsie ergens in de vlaamse ardennen...waar ergens...
er zit een binnenband in,bandenlichters en enkele hondekoekskes frolix-light turbo!!
gelieve het terug te bezorgen aan de rechtmatige eigenaar...ik dus...en dit tegen de vergoeding van een leffe naar keuze op een tt waar ik liefst ook aanwezig ben!!
groeten dingo
zou er toevallig niemand een zadeltasje gevonden hebben bij de ontpijling?het mijne is foetsie ergens in de vlaamse ardennen...waar ergens...
groeten dingo
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Zopas de uitslag gezien van jullie Trans Germany, das daar wel heel vlot verlopenFORZA LUC wrote:met twee mannen van het endurance team afgezakt voor de 125km naar het voor ons verre Maarkedal (toch een dikke 1,5u met de auto) en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben door deze streek. Heel veel bosen zijn hier niet maar de klimmetjes maakten heel veel goed. Net zoals de perfecte organisatie.
Dit was voor ons de ideale voorbereiding voor de Trans Germany waar wij volgende week aan de start zullen staan.
Herders, doe zo verder.
Marnik