24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
Gwenito,Gweñito Gafotas wrote:Merci Herders voor de schoon foto's! Eerste keer dat er deftige foto's van yours truly te vinden zijn op mijne velo. Ga ze mij hier direct alle drie bestellen zie
de fotos werden getrokken door Janten, Janten's schoonpa, Ronny, Froggy, Didi en Carl. Ze zijn getrokken met serieus professioneel materiaal (waarvan ik begot de naam niet weet, en ik doe geen poging ook, want als ik me van merk mis, dan slaan ze me dood met die superlens!).
We zouden moeilijk 2.5€ kunnen vragen voor foto's die ik zou trekken met mijn huis-tuin-keuken 3 megapixel cameraatjen, niewaar? Hmmm van wie zou deze pedaal zijn? en dit suppake van de binnenband?
- Gwen
- Mountainbiker
Heb de rest al verwittigd dat ze hun plaatjes ook maar moeten bestellen
Bij de weg, is er nog een reeks achter van dat peerdegedoe? Daar kan ik mezelf niet terugvinden en de plaatjes vanop den après op 't hellend vlak van Schorisse komen die er ook tussen?
Ons zootje ongeregeld is daar een paar keer op de gevoelige plaat gelegd door een vriendelijke herder en zo hebben we eens een "groepsfoto" ook
Bij de weg, is er nog een reeks achter van dat peerdegedoe? Daar kan ik mezelf niet terugvinden en de plaatjes vanop den après op 't hellend vlak van Schorisse komen die er ook tussen?
Ons zootje ongeregeld is daar een paar keer op de gevoelige plaat gelegd door een vriendelijke herder en zo hebben we eens een "groepsfoto" ook
-
MC Annabelle
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro
Post by MC Annabelle »
Ik vind mezelf niet terug bij de foto's van het peerdengedoe.
Op het moment dat ik daar gepasseerd ben, was de fotograaf van dienst foto's aan het nemen met een digitaal fototoestel.
Komen deze foto's ook nog online?
Op het moment dat ik daar gepasseerd ben, was de fotograaf van dienst foto's aan het nemen met een digitaal fototoestel.
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
Er hebben al enkele mensen gezegd dat de uurregeling op het Peerdegedoe niet correct is. Maar de meesten vinden wel op andere tijdstippen hun foto terug. Het ligt aan een fotokaart-hd-copy-machine-spul. Blijkbaar zijn de tijdstippen verzet tijdens het kopieren.Annabelle wrote:Ik vind mezelf niet terug bij de foto's van het peerdengedoe.
Er zijn nog 2 reeksen fotos die van overal een beetje komen (en waar Katrien verdacht veel in voorkomt), oa: Muziekbos, Liviere, bevoorradingen, Leo Piron, en de finish, het is dat het gebrek aan genoeg daglicht zorgt voor veel onscherpe foto's.
Maar Ronny zal ze ook wel online plaatsen, niewaar Ronny?
Hopla, ik vrees al het ergste...Herder Frederik wrote:[Er zijn nog 2 reeksen fotos die van overal een beetje komen (en waar Katrien verdacht veel in voorkomt),
Laat maar komen he! Aan 2.5€ voor alle foto's samen; dat klinkt goed..;
quote Massini :oei oei sorry Katrien dan, ge hebt gelijk het is veeeeeeeeel te lang geleden dat we elkaar hebben gezien.
Tja Massini, met al dat haar voor mijn gezicht ben ik ook moeilijk te herkennen he! Jammer dat we elkaar alweer mislopen hebben. Wie weet lukt het op de regiotour
@knurre : amai, we worden nogal in het spotlicht gezet he!
Tot later!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Waarom?katrien20 wrote: Hopla, ik vrees al het ergste...
[slijmmodus on]Je bent vree fotogeniek. Heb nog geen enkele foto gezien waar je niet goed op staat...
-
MC Annabelle
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro
Post by MC Annabelle »
Ik ben voor alle zekerheid maar eens alle foto's gaan nakijken, maar helemaal niks gevonden. Ook mijn man niet, die rond hetzelfde tijdstip daar gepasseerd is, of de mannen waarmee ik de laatste kilometers samen heb afgelegd. Gelukkig is de foto van de eerste bevoorrading goed gelukt, dus dat is er toch al eentje.Er hebben al enkele mensen gezegd dat de uurregeling op het Peerdegedoe niet correct is. Maar de meesten vinden wel op andere tijdstippen hun foto terug. Het ligt aan een fotokaart-hd-copy-machine-spul. Blijkbaar zijn de tijdstippen verzet tijdens het kopieren.
Er zijn nog 2 reeksen fotos die van overal een beetje komen (en waar Katrien verdacht veel in voorkomt), oa: Muziekbos, Liviere, bevoorradingen, Leo Piron, en de finish, het is dat het gebrek aan genoeg daglicht zorgt voor veel onscherpe foto's.
Maar Ronny zal ze ook wel online plaatsen, niewaar Ronny?
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
@Katrien20:
Inderdaad serieus gespot!
Kunnen niet anders dan volgend jaar terug aanwezig zijn hé. Misschien kunnen we dan samen starten...
PS:
De fotografen hebben talent hoor. Van menig bikers mooie foto's gezien !
Schitterend, die gay parade
Inderdaad serieus gespot!
Kunnen niet anders dan volgend jaar terug aanwezig zijn hé. Misschien kunnen we dan samen starten...
PS:
De fotografen hebben talent hoor. Van menig bikers mooie foto's gezien !
Schitterend, die gay parade
- Gwen
- Mountainbiker
Idem hier, er is wel 1 link van peerdegedoe http://picasaweb.google.be/HerderMarath ... e9u0010u30Annabelle wrote: Ik ben voor alle zekerheid maar eens alle foto's gaan nakijken, maar helemaal niks gevonden. Ook mijn man niet, die rond hetzelfde tijdstip daar gepasseerd is, of de mannen waarmee ik de laatste kilometers samen heb afgelegd. Gelukkig is de foto van de eerste bevoorrading goed gelukt, dus dat is er toch al eentje.
die bij mij niet werkt. Krijg een melding 404 not_found wat dat ook moge betekenen. Waarschijnlijk zit daar ik daar tussen. De rapsten van onzen hoop heb ik wel al gevonden op peerdegedoe
Moeten er wel nog een paar met overschot gezeten hebben, wheelies trekkend over de laatste klim