1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Hebben vrouwen het daarmee doorgaans niet wat moeilijk...?Herder Frederik wrote:als ge herderinnetje wordt kun je de 2e herdermarathon desnoods 20 keer rijden, en bovendien in avant-premiere ! ge moet alleen vreed goed kunnen zwijgen ....Knurrebikers lady wrote:Prima verslag, net als de ganse TT, voorbereiding, kortom alles.
Schitterende TT en parcours, is echter ook een reden waarom ik geen herder(innetje) wil worden...
Kijk al uit naar editie 2008 om te biken, helaas niet om te werken...
Nogmaals een dikke pluim voor de ganse organisatie![]()
![]()
en tot later
!
Voor ik hier van alles naar mijn hoofd geslingerd krijg, is maar om te lachen he...
@ Knurrebikers Lady: ik zou eerder uitkijken naar editie 2009...
Nog es gelukwensen met de prestatie zaterdag. Was getuige van je aankomst en de ontlading mocht er zijn!
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Maar ge hebt eigenlijk nog wel iets te goed, hé Lady. Ik heb gefaald je die massage te geven, ik zou zeker terugkomen volgend jaar, dan kunnen we een massagebeddeke klaarzetten. Ik zal wel de massage'meester' zijn, wat denk je daarvan?Knurrebikers lady wrote: Schitterende TT en parcours, is echter ook een reden waarom ik geen herder(innetje) wil worden...
Kijk al uit naar editie 2008 om te biken, helaas niet om te werken...
Nogmaals een dikke pluim voor de ganse organisatie![]()
![]()
en tot later
!
Ook nog ne proficiat van mij voor alle ladies die zich op de MTB gewaagd hebben (en ook de bikers, natuurlijk, hehe). Ik heb er trouwens meerdere op de lange afstanden gezien, hoor.
O.a. een bikester met een ontregelde XT Dual Control shifter aan de Koppenbergbevoorrading!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
@ Zotte Maarten:
'k Hou u op uw woord wat de massage betreft !
Zet uw pulleke olie maar al klaar, deze TT staat met stip in mijn agenda voor 2009.
See ya
'k Hou u op uw woord wat de massage betreft !
Zet uw pulleke olie maar al klaar, deze TT staat met stip in mijn agenda voor 2009.
See ya
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Bijna vergeten, moet ne Herder bedanken voor de cursus rijtechniek in da boske aan die grote mast!!!!
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
Ebde gij dat dan nog nodig ??El Perro Diablo wrote:Bijna vergeten, moet ne Herder bedanken voor de cursus rijtechniek in da boske aan die grote mast!!!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Boomwortel, man, da was ne stronk van 80cm hoog waar ik moest over bunny-hoppen!!!
Zelfs op 42 jaar zedde nie te oud om te leren eh!
Zelfs op 42 jaar zedde nie te oud om te leren eh!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
En, er over geraakt?
Heb een paar keer geprobeerd de laatste weken, maar ofwel stak mijnen 44 in die wortel, ofwel kletste ik met het crankhuis ertegen (Taurine staat laag bij de grond...). Allez, je hoort mij al afkomen, ben der altijd moeten overstappen...
Heb een paar keer geprobeerd de laatste weken, maar ofwel stak mijnen 44 in die wortel, ofwel kletste ik met het crankhuis ertegen (Taurine staat laag bij de grond...). Allez, je hoort mij al afkomen, ben der altijd moeten overstappen...