24/5/08 Maarkedal

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

@ s-biker Gert: jij ook bedankt voor het gezelschap en voor het transport! Ben heel blij dat je uiteindelijk ook de 86 voltooid hebt, ondanks die ellendige krampen... Tot de volgende!
sleery
Mountainbiker
Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Post by sleery »

foto's online, als ge ze wilt moet er wel betaald worden
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

Inderdaad, de eerste lading staat online:

http://www.herdermarathon.be/fotos.html
barty
Mountainbiker

Post by barty »

sleery wrote:foto's online, als ge ze wilt moet er wel betaald worden
Hallo is er een mogelijkheid om één of andere link te zetten hier op het forum richting foto's...na de quasi #-o #-o perfecte bepijling zaterdag moet een aanwijzing in die richting best wel mogelijk zijn dacht ik zo.
Dank bij voorbaat
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Het eerste wat me opvalt als ik de foto's bekijk is dat er redelijk wat bikers reden zonder helm , foei #-o
Herder Joeri
Mountainbiker

Post by Herder Joeri »

barty wrote:
sleery wrote:foto's online, als ge ze wilt moet er wel betaald worden
Hallo is er een mogelijkheid om één of andere link te zetten hier op het forum richting foto's...na de quasi #-o #-o perfecte bepijling zaterdag moet een aanwijzing in die richting best wel mogelijk zijn dacht ik zo.
Dank bij voorbaat
Je hebt je pijltje (allé de link) een minuutje geleden gemist. Eén antwoord terugkeren en je bent er. :drunk:
jant
Mountainbiker

Post by jant »

Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Goede foto's =D> , mezelf al 4keer teruggevonden #-o

Veel bekende gezichten van het forum, de TOF en de steenbakkers tegengekomen, net zoals veel gezichten die je op verschillende TT's tegenkomt, maar die je eigenlijk niet kent
WouterDM
Mountainbiker

Post by WouterDM »

Herder Ben wrote:Inderdaad, de eerste lading staat online:

http://www.herdermarathon.be/fotos.html
De 'gay parade' met die roze bandjes :lol:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

profi wrote:Het eerste wat me opvalt als ik de foto's bekijk is dat er redelijk wat bikers reden zonder helm , foei #-o

:oops: spijtig genoeg zitten mijn broer en ik ook bij die onverantwoorde bende zonder helm. We vergeten elke keer wel iets (gsm, drinkbus, eten...), maar nog nooit die helm, uitgerekend op de tocht van de mannen met als motto "geen helm, geen herder" vergeten we hem dus wel. Tzal mij niet meer overkomen :oops:

Herders: ik heb juist de resulaten van dit weekend gezien op Cyclobike en amai, jullie steken er nogal bovenuit seg (en dan zet ik hier alleen nog maar de organisaties van zaterdag zelf):
- Vlaamse Ardennen Herder Marathon: 1306 deelnemers
- Omloop Zuid Oost-Vlaanderen: 767 deelnemers
- Fietstocht Cycloon: 434 deelnemers

En dat voor een pure mtb-organisatie en met concurrentie van een toch wel vrij mooie cyclorit (OZOV trok richting Kluisbergen): chapeau!!! =D> =D>

Op de ganse maand mei zijn jullie zelfs de op een na meest bezochte tocht, enkel Omlopen der Schelde- en Zwalmstreek in Merelbeke doet beter, maar die hebben wel én cyclo én mtb... en op het ganse zomerseizoen zijn enkel Merelbeke, Davitamon en Ronde van Vlaanderen beter (en ja, die laatste twee, daarmee kunt ge in feite ni vergelijken dus da's dik zilver he :wink:)

En inderdaad, schone foto's. Voor mij zal het een foto van aan de bevoorrading in Wolfskerke worden, die is echt wel goed getrokken (die op het einde ook, maar daar zie ik er zo mottig uit :P ik wist dat het erg gesteld was met mij, maar als ge het dan nog es te zien krijgt op foto... ai ai :wink:)
Post Reply