24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Ben
- Mountainbiker
Post by Herder Ben »
- Herder Joeri
- Mountainbiker
Post by Herder Joeri »
Je hebt je pijltje (allé de link) een minuutje geleden gemist. Eén antwoord terugkeren en je bent er.barty wrote:Hallo is er een mogelijkheid om één of andere link te zetten hier op het forum richting foto's...na de quasisleery wrote:foto's online, als ge ze wilt moet er wel betaald worden![]()
perfecte bepijling zaterdag moet een aanwijzing in die richting best wel mogelijk zijn dacht ik zo.
Dank bij voorbaat
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Goede foto's
, mezelf al 4keer teruggevonden
Veel bekende gezichten van het forum, de TOF en de steenbakkers tegengekomen, net zoals veel gezichten die je op verschillende TT's tegenkomt, maar die je eigenlijk niet kent
Veel bekende gezichten van het forum, de TOF en de steenbakkers tegengekomen, net zoals veel gezichten die je op verschillende TT's tegenkomt, maar die je eigenlijk niet kent
profi wrote:Het eerste wat me opvalt als ik de foto's bekijk is dat er redelijk wat bikers reden zonder helm , foei
Herders: ik heb juist de resulaten van dit weekend gezien op Cyclobike en amai, jullie steken er nogal bovenuit seg (en dan zet ik hier alleen nog maar de organisaties van zaterdag zelf):
- Vlaamse Ardennen Herder Marathon: 1306 deelnemers
- Omloop Zuid Oost-Vlaanderen: 767 deelnemers
- Fietstocht Cycloon: 434 deelnemers
En dat voor een pure mtb-organisatie en met concurrentie van een toch wel vrij mooie cyclorit (OZOV trok richting Kluisbergen): chapeau!!!
Op de ganse maand mei zijn jullie zelfs de op een na meest bezochte tocht, enkel Omlopen der Schelde- en Zwalmstreek in Merelbeke doet beter, maar die hebben wel én cyclo én mtb... en op het ganse zomerseizoen zijn enkel Merelbeke, Davitamon en Ronde van Vlaanderen beter (en ja, die laatste twee, daarmee kunt ge in feite ni vergelijken dus da's dik zilver he
En inderdaad, schone foto's. Voor mij zal het een foto van aan de bevoorrading in Wolfskerke worden, die is echt wel goed getrokken (die op het einde ook, maar daar zie ik er zo mottig uit