1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Tsjimown
Mountainbiker

Post by Tsjimown »

dank u herders!
prachtige organisatie en een prachtige tocht.
Echt het ardennen in de vlaamse ardennen naar boven gehaald.
merci en tot volgend jaar.
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

Herder Frederik wrote:
Knurrebikers lady wrote:Prima verslag, net als de ganse TT, voorbereiding, kortom alles.

Schitterende TT en parcours, is echter ook een reden waarom ik geen herder(innetje) wil worden...
Kijk al uit naar editie 2008 om te biken :lol: , helaas niet om te werken...

Nogmaals een dikke pluim voor de ganse organisatie =D> =D> =D> en tot later :wink: !
als ge herderinnetje wordt kun je de 2e herdermarathon desnoods 20 keer rijden, en bovendien in avant-premiere ! ge moet alleen vreed goed kunnen zwijgen .... :-D
Hebben vrouwen het daarmee doorgaans niet wat moeilijk...? :lol: :lol:

Voor ik hier van alles naar mijn hoofd geslingerd krijg, is maar om te lachen he... :wink:

@ Knurrebikers Lady: ik zou eerder uitkijken naar editie 2009... :wink:
Nog es gelukwensen met de prestatie zaterdag. Was getuige van je aankomst en de ontlading mocht er zijn! =D>
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

Knurrebikers lady wrote: Schitterende TT en parcours, is echter ook een reden waarom ik geen herder(innetje) wil worden...
Kijk al uit naar editie 2008 om te biken :lol: , helaas niet om te werken...

Nogmaals een dikke pluim voor de ganse organisatie =D> =D> =D> en tot later :wink: !
Maar ge hebt eigenlijk nog wel iets te goed, hé Lady. Ik heb gefaald je die massage te geven, ik zou zeker terugkomen volgend jaar, dan kunnen we een massagebeddeke klaarzetten. Ik zal wel de massage'meester' zijn, wat denk je daarvan?

Ook nog ne proficiat van mij voor alle ladies die zich op de MTB gewaagd hebben (en ook de bikers, natuurlijk, hehe). Ik heb er trouwens meerdere op de lange afstanden gezien, hoor.
O.a. een bikester met een ontregelde XT Dual Control shifter aan de Koppenbergbevoorrading!
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

@ Zotte Maarten:
'k Hou u op uw woord wat de massage betreft !
Zet uw pulleke olie maar al klaar, deze TT staat met stip in mijn agenda voor 2009.

See ya :wink:
Herder Ben
Mountainbiker

Post by Herder Ben »

De eerste lading foto's staat online:

http://www.herdermarathon.be/fotos.html
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Bijna vergeten, moet ne Herder bedanken voor de cursus rijtechniek in da boske aan die grote mast!!!!
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

El Perro Diablo wrote:Bijna vergeten, moet ne Herder bedanken voor de cursus rijtechniek in da boske aan die grote mast!!!!
Om over die boomwortel te geraken?
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

El Perro Diablo wrote:Bijna vergeten, moet ne Herder bedanken voor de cursus rijtechniek in da boske aan die grote mast!!!!
Ebde gij dat dan nog nodig ??
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Boomwortel, man, da was ne stronk van 80cm hoog waar ik moest over bunny-hoppen!!! :wink:

Zelfs op 42 jaar zedde nie te oud om te leren eh!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

En, er over geraakt?

Heb een paar keer geprobeerd de laatste weken, maar ofwel stak mijnen 44 in die wortel, ofwel kletste ik met het crankhuis ertegen (Taurine staat laag bij de grond...). Allez, je hoort mij al afkomen, ben der altijd moeten overstappen... :oops:
Post Reply