Sigma Sport BC 2006 MHR DTS Wireless

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Roel J
Mountainbiker

Post by Roel J »

Heb heden mijn meterke bij de LBS binnengedaan en hebben hem "gestest" en gereset.

Zou opgelost moeten zijn.

Ben eens curieus.....

Roel
The_ReBeL
Mountainbiker

Post by The_ReBeL »

Via BikeGear een reactie van de klantendienst van SigmaSport gehad..
Mag het toestel en alles wat erbij hoort, opsturen. Krijg een volledig nieuwe set opgestuurd! :-D

Mvg,
barchi
Mountainbiker

Post by barchi »

Yep, ik mag mijn set ook opsturen en krijg een verse.
Goeie service daar ni van maar toch opvallend veel toestellekes die op ne maandag gemaakt zene :-)

Groet
The_ReBeL
Mountainbiker

Post by The_ReBeL »

The_ReBeL wrote:Via BikeGear een reactie van de klantendienst van SigmaSport gehad..
Mag het toestel en alles wat erbij hoort, opsturen. Krijg een volledig nieuwe set opgestuurd! :-D
Te vroeg gejuigd.. Heb gewoon m'n eigen toestel weer gekregen, met de uitleg dat de contactpunten zijn zuiver gemaakt, en dat de batterijen zijn vervangen... Heb 'm afgelopen weekend weer gemonteerd... Bij een eerste test werkt 'm toch... Nu maar afwachten..

Mvg,
Gette
Mountainbiker

Post by Gette »

Heb me gisteren ook dit toestel aangeschaft.

Als ik het goed voor heb moet je de thuis hoogte instellen en dan de luchtdruk op zeespiegel niveau opdat de hoogte meter goed zou werken.

Klopt dit? En moet je je computer dan elke keer voor je vertrekt terug laten kalibreren tegen over je thuis hoogte?
jaro
Mountainbiker

Post by jaro »

Ik stel daar gewoon niks aan in voor hoogtemeting.
Meter geeft dan het verschil tussen een beginwaarde en pos. aantal gereden hoogtemeters na de tocht wat we willen weten dus.
Hoe hoog dat het vertrekpunt ligt maakt mij niet uit.
Als ik verglijk met andere meters na een tocht klopt dit toch altijd.
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

Gette wrote:Heb me gisteren ook dit toestel aangeschaft.

Als ik het goed voor heb moet je de thuis hoogte instellen en dan de luchtdruk op zeespiegel niveau opdat de hoogte meter goed zou werken.

Klopt dit? En moet je je computer dan elke keer voor je vertrekt terug laten kalibreren tegen over je thuis hoogte?

Ik zie dat je van Edegem bent dus stel je in de starthoogte 17m in,die hm's kun je hier vinden:
http://www.fallingrain.com/world/BE/1/Edegem.html
Dus telkens je thuis vertrekt calibreer je eerst door de twee rechtse knopjes eventjes tegelijk in te drukken en dan vertrek je altijd met starthoogte 17m.
gigi
Mountainbiker

Post by gigi »

Madeiros wrote:
Gette wrote:Heb me gisteren ook dit toestel aangeschaft.

Ik zie dat je van Edegem bent dus stel je in de starthoogte 17m in,die hm's kun je hier vinden:
http://www.fallingrain.com/world/BE/1/Edegem.html
Dus telkens je thuis vertrekt calibreer je eerst door de twee rechtse knopjes eventjes tegelijk in te drukken en dan vertrek je altijd met starthoogte 17m.
Wat ik raar vind is dat bij rupelmonde staat:
Altitude (feet)= 3
Altitude (meters)= 0

3 voet is 0.91meter.
zet ik hem op 0 of op 1 meter?
Veel verschil is het niet maar juist is juist he
:wink:
Brunox
Mountainbiker

Post by Brunox »

neem dan 1 meter
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

Inderdaad bij Kruibeke staat 0 meter,gemakkellijk,alleen oppassen voor natte voeten :-D
Post Reply