8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
dju, was vergeten het er in 't Ishtariaans bij te zettenIegienie wrote:O Zulissi tim tam boer !El Perro Diablo wrote:Et pour les Flamands?forza_inja wrote:neeje, kijk eens in de deelnemerslijst en dan staat daar uw naam en nummer. simple comme bonjour
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
in het geval van El Perro is het toch eerder hoofd!!Allé eigenlijk helm om zjust te zijn!!Hemd wrote:op het lijf geschreven![]()
Denk ik toch....mijn Nederlandse taal is serieus aan het achteruitgaan sinds de opkomst van internet en toestanden...
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
alainvwbike wrote:in het geval van El Perro is het toch eerder hoofd!!Allé eigenlijk helm om zjust te zijn!!Hemd wrote:op het lijf geschreven![]()
Denk ik toch....mijn Nederlandse taal is serieus aan het achteruitgaan sinds de opkomst van internet en toestanden...
De hoorns steken los door mijne helm hoor
Ik had me ingeschreven voor de Hagelandse Chrono. Door een mountainbike ongeval op de LCMT kan ik echter niet deelnemen. iemand interesse om mijn inschrijving over te nemen stuur een PB. Mijn vriend Frederic zal die dag daar aanwezig zijn, dus indien interesse kan je op de dag zelf regelen met hem.
Verkoopprijs: 9 euro.
Verkoopprijs: 9 euro.
- IntoXic
- Mountainbiker
Vooraf inschrijven voor onze 8e Hagelandse Chrono op 7 Juni is nog mogelijk tot donderdagavond 29/05, om middernacht.
Vooraf inschrijven kost je 10euro zonder en 12.5euro met T-shirt.
Weet je nog niet zeker of je komt kan je ook de dag zelf inschrijven voor 14euro, zonder T-shirt.
@edi: Er zijn nog enkele gekwetsten die ons gemaild hebben.
Ik bespreek het straks op de vergadering.
Vooraf inschrijven kost je 10euro zonder en 12.5euro met T-shirt.
Weet je nog niet zeker of je komt kan je ook de dag zelf inschrijven voor 14euro, zonder T-shirt.
@edi: Er zijn nog enkele gekwetsten die ons gemaild hebben.
Ik bespreek het straks op de vergadering.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
moet ge bij de inschrijving alleen uw naam en nr zeggen, of hoe gaan ze dat doen ?
(als ge u vooraf inschrijft natuurlijk)
grtz
(als ge u vooraf inschrijft natuurlijk)
grtz