Het was mijn enthousiasme om weer meer te kunnen biken dat mij even parten speelde Moustache; mea culpaMoustache wrote:Er is ook nog iets anders die dag... Houchin (ook in La Douce). Maar, laat ons dit uitvlooien op de respectieve topics.lok 36000 wrote:Ik probeer hier ook van de partij te zijn, donderdag heb ik mijn ondervraging
en daarna kan ik mij weer focussen op het VTT gebeuren.
Ik heb er zelfs al eentje aangestipt voor de week nadien: Rando Raid Raimois te Raimes.
01/06/08 Beuvrages (Fr)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- lok 36000
- Mountainbiker
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Wou zondag eigenlijk deze doen in Calais(naar t schijnt 100km),kenny wrote:Das normaal in FrankrijkKillerbeetje wrote:Op de apres was er zelfs leffe met stokbrood.
Trouwens, forumbikers: terug gaan voor de beker van grootste club hé
maar zal moeten Killerbeetje aan den BEKER moeten helpen zeker?
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Mijn vrouw is er stellig van overtuigd is dat we elkaar indertijd - zijnde 20 jaar geleden - voor de eerste maal ontmoetten op de eerste zondag van juni.
Dit moet zondermeer aanstaande zondag gevierd worden, met een romantische daguistap. Haar plannetjes zijn reeds gemaakt.
Zeg nu zelf, 20 jaar, dat is niet niks.
Mijn gemoed schiet vol als ik eraan denk. En nog een beetje voller als ik aan de bossen van Beuvrages denk.
Het is dan ook onvoorstelbaar toevallig dat ik hier vanmorgen mijn eerste liefdesbrief van twintig jaar geleden terug vindt:
"
zaterdag 1 juni 1988
Liefste Ann,
Het is thans zaterdagavond 9uur.
Maar onze ontmoeting, deze zaterdagmorgen, doet mijn hartje nu nog altijd sneller slaan.
Het is ongelooflijk dat wij net vandaag, op de eerste zaterdag van de junimaand, elkaar voor het eerst in de ogen keken.
Tot volgende zaterdag want morgen kan ik mij onmogelijk vrijmaken.
................enz, enz, enz.
"
Tot zondag aan't lokaal, 7 uur sharp
Dit moet zondermeer aanstaande zondag gevierd worden, met een romantische daguistap. Haar plannetjes zijn reeds gemaakt.
Zeg nu zelf, 20 jaar, dat is niet niks.
Mijn gemoed schiet vol als ik eraan denk. En nog een beetje voller als ik aan de bossen van Beuvrages denk.
Het is dan ook onvoorstelbaar toevallig dat ik hier vanmorgen mijn eerste liefdesbrief van twintig jaar geleden terug vindt:
"
zaterdag 1 juni 1988
Liefste Ann,
Het is thans zaterdagavond 9uur.
Maar onze ontmoeting, deze zaterdagmorgen, doet mijn hartje nu nog altijd sneller slaan.
Het is ongelooflijk dat wij net vandaag, op de eerste zaterdag van de junimaand, elkaar voor het eerst in de ogen keken.
Tot volgende zaterdag want morgen kan ik mij onmogelijk vrijmaken.
................enz, enz, enz.
"
Tot zondag aan't lokaal, 7 uur sharp
- veeteeteetje
- Kerstman
Post by veeteeteetje »
Allez,langzaam maar zeker lijkt dat hier op gang te komen.
Ik zal voor de liefhebbers en voor degene die stoppen aan de grenspost (7u) alvast weer een kanneke warme koffie meebrengen.
Moustache,wees op tijd,hé deze keer!!!
Voor het ogenblik moet ge voor zondag jullie haar nog niet in de plooi leggen want heb geen filmplannen tenzij moto 21 en moto 3 dat wel zien zitten???
Ik zal voor de liefhebbers en voor degene die stoppen aan de grenspost (7u) alvast weer een kanneke warme koffie meebrengen.
Moustache,wees op tijd,hé deze keer!!!
Voor het ogenblik moet ge voor zondag jullie haar nog niet in de plooi leggen want heb geen filmplannen tenzij moto 21 en moto 3 dat wel zien zitten???