Hallo
Dit weekend één van mijn eerste tochten gereden en wat voor één.
De 40 km in maarkedal (herdertocht).
Ik heb onmiddellijk de smaak te pakken en zou graag een MTB aanschaffen.
Nu is mijn vraag is er een periode waar de fietszaken hun oude modellen verkopen.
Ik heb mijn oog laten vallen op de bulls copperhead III disc.
Is dit een goede keuze???
dank
detlef
einde reeks?
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- ditCh
- Mountainbiker
Re: einde reeks?
Ik heb er zo een. Het is mijn eerste bike, en ik denk toch dat deze prijs / kwaliteit zeer goed is. Ben er erg tevreden van.detlef wrote: Ik heb mijn oog laten vallen op de bulls copperhead III disc.
Is dit een goede keuze???
-
RD
- Mountainbiker
Ik heb een Copperhead 3D sinds een tweetal maandjes, nog maar een 400km mee kunnen rijden tot hiertoe ( meestal verharde weg ) maar ik ben heel erg tevreden over deze fiets, geen franjes maar meer dan goed afgebouwd, aangenaam frame, enkel de lak is wat aan de frêle kant ( matte zwarte versie ) , misschien was een witte beter geweest maar mijn lbs had nog slechts ééntje in zwart beschikbaar vandaar. Een aanrader in elk geval. Ik heb er enkel een vlak stuurtje op gemonteerd, kwestie van persoonlijke smaak.
hier enkele fotokes : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=48264
hier enkele fotokes : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=48264
2008 modellen worden toch eerder opgeruimd hoor.Cristalix wrote:Jah, da zal wss nog een eindje duren, de 2008 modellen zullen wss maar als eindereeks verkocht worden vanaf de periode van november-december.
Denk dat je vanaf juli/augustus al koopjes kan doen.
Hou er ook rekening mee dat vele merken al door hun stock heen zijn, van Trek bijvoorbeeld valt er al niet veel meer te kiezen.
Ook heel gevaarlijk zijn de "grote" maten die nog in de showroom staan, sluwe verkopers zullen die met een mooie korting aan iedereen verpatsen. Opletten dus