25/05/08 Grobbendonk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

Willy D wrote:
Sunn xtreme wrote:een bel isanders goed hoorbaar, en een zeer duidelijk teken dat er iemand achterop komt.

snap het soms niet... zeggen ze niks dan is het niet goed, bellen ze is het niet goed, roepen ze is het niet goed, fluiten ze is het niet goed... maw.... tis nooit niet goed.
mag ik erop wijzen dat het wel altijd de Belgen zijn die zooooo moeilijk zijn, want rijd je met buitenlanders, dan zaagt er geen ene.
ik vind ne vriendelijke 'ik kom langs ....' veel veiliger (vooral voor kids) dan een bel.

voor mij zelf maakt het niets uit...kids schieten van links naar rechts als ze niet weten welke kant ze moeten kiezen. Persoonlijke ervaring...maar op Mountainbike.be tegenwoordig niet meer welkom.

'k schrijf me uit deze peutertuin uit....allemaal saluut :evil:
amai lange tenen :lol:
wel een erg belachelijke reden omzo te gaan reageren.
NIEMAND zegt dat je niet welkom bent op dit forum.
kzeg gewoon dat het wel altijd iets is... lees de toertocht topics maar is over... altijd geklaag en gezaag.. vaak ook terecht, maar toch...

dan concludeer je alleen maar, wat je ook doet, het nooit goed is en altijd kritiek.
ik begrijp uw standpunt, maar ik vind dat wanneer iemand belt, nog altijd zijn verantwoorlijkheid neemt om de voorligger te waarschuwen en moeilijk in zijn nek kan gekeken worden. Hij moet altijd rekening houden met de kinderen bij het passeren, zelfs al staan ze stil. ze zijn impulsief en kunnen je alsnog verassen.
gunner
Mountainbiker

Post by gunner »

heeft er iemand info over een tocht in zutendaal die zou doorgaan op een donderdag in samenwerking met het leger?
iddi
Mountainbiker

Post by iddi »

Heb ook een fotografe gezien. Zijn deze foto's te verkrijgen?
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Willy D wrote:ben er ook geweest, samen met vrouwke en 2 van onze kids.
Parcours: dik in orde.
Bevoorrading: ok...alleen ewa aan de late kant.

Toch 1 minpunt: op den teller stonden 31 km aan de aankomst ipv de aangekondigde 25...dat is 20% ernaast. Voor mijn vrouwke was het de eerste tt en de kleinste van 11 kreeg het ook moeilijk.

Verder aan de iets rapperen: stop met bellen of gewoon voorbij rijden: ne simpele 'ik kom links' is meer dan genoeg en veel veiliger.
Beste Willy, wij waren ook op deze TT, met vrienden, en ook wij hadden een kid bij, moet zeggen dat er wel wilde rijders zijn, echter valt nog mee en een klein seintje dat ze voorbij komen, is voor ons altans zeker welkom.
De totaal km, ook daar hadden wij het moeilijk mee, ik bedoel onze kleine spruit, echter het is gelukt.
Ik weet niet van waar u bent, maar als ge meer met uw kind wilt bike, laat maar een seintje, kunnen de kids samenrijden, en als het voor de vrouw de eerste maal was niet opgeven, kan ook mee.

Voor de rest was dit een TT die ge niet mocht missen
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

denbelg wrote:heeft er iemand info over een tocht in zutendaal die zou doorgaan op een donderdag in samenwerking met het leger?
Ja, dit is geen MTB maar (een héél mooie) wegrit.

Info:

Fietstocht “ ‘t Soete Dal”
te ZUTENDAAL

19 Jun 08
Afstanden: 40 Km
75 Km
110 Km

Voorinschrijving : 4 € te storten op RekN° 035-4805919-95 vóór 03 Jun 08
Daginschrijving : 5 €
Start: tussen 08.30 Hr en 11.00 Hr
maltje
Mountainbiker

Post by maltje »

eerste deel van men filmpje.
de eerste keer dat ik zoiets doe,er kan nog veel verbeteren hoor.
http://users.pandora.be/maltjesplace/Mi ... lm%201.avi
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

Er zijn zondag foto's genomen van verschillende deelnemers.
Je kan ze downloaden door de onderstaande link aan te klikken. :wink:

http://rapidshare.com/files/118525334/ddk.rar.html
Jannemanneke
Mountainbiker

Post by Jannemanneke »

maltje wrote:eerste deel van men filmpje.
de eerste keer dat ik zoiets doe,er kan nog veel verbeteren hoor.
http://users.pandora.be/maltjesplace/Mi ... lm%201.avi
Hé man, dat is militair domein, daar mag je zomaar niet filmen hoor!! :lol:
Post Reply