sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
Putteke
Mountainbiker

Post by Putteke »

Ma nee hij was ff naar Peking. :lol: #-o
Wouters
Mountainbiker

Post by Wouters »

toevallig was'k ook in langdorp van 7.30 tot 9.00h :P
pvandebe
Mountainbiker

Post by pvandebe »

scottbikerke wrote:Ben vandaag is in langdorp gaan zien, maar der was genen nys aant trainen :roll:
Ge weet toch dat toppers eigenlijk meer op de weg trainen dan niet :-) Ik geloof zelfs dat die maar 10% of zo in het veld trainen... 8)
bert bibber
Mountainbiker

Post by bert bibber »

pvandebe wrote:
scottbikerke wrote:Ben vandaag is in langdorp gaan zien, maar der was genen nys aant trainen :roll:
Ge weet toch dat toppers eigenlijk meer op de weg trainen dan niet :-) Ik geloof zelfs dat die maar 10% of zo in het veld trainen... 8)
En als je hem tegen komt dan is het zoeffffff en weg !! :lol: :lol:
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

bert bibber wrote:
pvandebe wrote:
Hij heeft toch gezegd dat hij meer op da parcour ging trainen, vorige week heeft tem heel den dag aant trainen geweest in wezemaal.Hij was met zijnen mobilehome daar en had zijn mecaniekers bij en coach paul.
Nu gaat hij de ronde van belgie rijden(voor landbouwkrediet) , maar ik denk na de ronde dat hij meer in langdorp gaat trainen.
Conrad
Mountainbiker

Post by Conrad »

scottbikerke wrote:
bert bibber wrote:
pvandebe wrote: Ge weet toch dat toppers eigenlijk meer op de weg trainen dan niet :-) Ik geloof zelfs dat die maar 10% of zo in het veld trainen... 8)
Hij heeft toch gezegd dat hij meer op da parcour ging trainen, vorige week heeft tem heel den dag aant trainen geweest in wezemaal.Hij was met zijnen mobilehome daar en had zijn mecaniekers bij en coach paul.
Nu gaat hij de ronde van belgie rijden(voor landbouwkrediet) , maar ik denk na de ronde dat hij meer in langdorp gaat trainen.
Alléé, dan ga ik mijn trainingsparcours verleggen en langdorp regelmatig eens passeren.
Hij zou ons een plezier doen als hij zou zeggen wanneer hij er is natuurlijk :lol: .
Handige Harry
Mountainbiker

Post by Handige Harry »

dat zal hij niet zeggen natuurlijk en persoonlijk denk ik dat het parcours aan de mast in testelt beter is dan dat van Langdorp! niet zo lang maar wel véél technischer!
zou sven nijs wel weten dat daar zo'n prachtig parcours is?
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Uit de doden herrezen.... :evil:
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

je moet nu onze vriend harry niet zo aanvallen hij heeft toch maar een normale vraag gesteld :wink:
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

roy wrote:je moet nu onze vriend harry niet zo aanvallen hij heeft toch maar een normale vraag gesteld :wink:
Had z'n comment nie eens gelezen, ik stopte bij de naam al! :-D
Locked