ik vertrouw DT vork nog niet wat heb gehoort dat ze nog probleemen hebben met olie lek dus ik stap over naar durin maar mischien tegen 2009 hem koopG-love wrote:je zal het je zeker niet beklagen, supervorkske, alleen van een WW als jij had ik een DT-Swisske verwacht!RvBerkel wrote:heel mooi bike ik zit zelf ook wachten op Durin 100mm maar dan in zwart
Specialized Epic Expert Carbon 2008 customized (new pics 3)
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- RvBerkel
- Mountainbiker
ik zit met een scheurtje in mijn frame
juist telefoon gekregen van mijn lbs met het nieuws dat Specialized mijn frame zal vervangen
1 probleem, dezelfde zwarte expert is er nie meer, ik kan wel de marathon krijgen, maar ik vond mijn fietske nu juist zoooo schoon.
Wat vinden jullie van de marathon (frame only) 2008 ?
juist telefoon gekregen van mijn lbs met het nieuws dat Specialized mijn frame zal vervangen
1 probleem, dezelfde zwarte expert is er nie meer, ik kan wel de marathon krijgen, maar ik vond mijn fietske nu juist zoooo schoon.
Wat vinden jullie van de marathon (frame only) 2008 ?
- Gwen
- Mountainbiker
Ik vind de "vervanger" mooier dan je originele eigenlijk
Zal echt wunderschön zijn, die witte durin met de witte vlakken op je frame. Topper! Laatste tijd scheuren de carbo-species precies regelmatig, was er hier onlangs ook gene s works HT die aan de achterbrug krak zei? Nu ja, ze worden zonder morren vervangen door speci in garantie dus... en ondertussen heb je weer een "nieuwe" bike 
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Dat was de mijne die ook gescheurd was
Jouw vervangframe vind ik persoonlijk ook veel mooier dan het originele.
Succes!
Succes!
de reden van vervanging is dat er ter hoogte van 1 van de vijsjes van de bidonhouder, nl deze van de rechtopstaande buis waar de zadelpen in zit, een scheurtje was ontstaan. Ik denk dat deze er al van in het begin was, door een productiefout, nl door het inpersen van de bus voor de vijsjes.
Nu wat het nieuwe frame betreft, denk ik ook wel dat het een geslaagde combinatie wordt hoor, maar ik vond mijne zwarte toch wel de max...
foto's volgen uiteraard
Nu wat het nieuwe frame betreft, denk ik ook wel dat het een geslaagde combinatie wordt hoor, maar ik vond mijne zwarte toch wel de max...
foto's volgen uiteraard