Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
yajop
Mountainbiker

Post by yajop »

koen83 wrote:Vandaag de volledige lus nog is gedaan.
Parcours licht er zeer goed bij, hier en daar wel wa mulle zand maar das beter dan veel slijk. :lol:
Is er daar morgen trouwens een toertocht ofzo te doen??
Er hingen daar overal pijlen van mavic?? Maar op de kalender is er niks te zien van een toertocht in de buurt. :-k
Of is dit voor poederlee?
poederlee, juist
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

menen jullie dit?? zou ik wel redelijk spijtig vinden... ik had meer gedacht aan de toer die trekt op die van 2 weken geleden van wechelderzande... spijtig... de toer in herentals is goed maar kan ik elke dag rijden...

hopelijk zijn er wat aanpassingen gebeurd om het toch wat afwisselender te maken
Strikybart
Mountainbiker

Post by Strikybart »

Vandaag ook nog wat gaan knallen in Herentals.
De 3 kleuren achtereen. Wou ze 2 keer doen maar moest onverwacht op tijd thuis zijn.

Den toer lag er heerlijk snel bij, keihard, hier en daar wa malse zand.
Maar zoals gezegd begint het parkoer vol met putten te zitten en dat maakt het een heel pak minder plezant.

De bike werkte af en toe serieus tegen, tot grote ergernis van zijn biker :-?
Morge gaat ie binne voor onderhoud ed.

Het blijft een prachtige route maar ik zou m niet elke week kunne doen.
Het fungehalte is iets te hard afgenomen tegenover vroeger.

Grtz
legowelt
Mountainbiker

Post by legowelt »

Gisteren ook deze route es gedaan.
Niet de volledige lus, maar 2X de rode met de aanloopstrook.

Het was eigenlijk de 1ste keer dat we "ergens anders" gingen rijden ( anders altijd Hamme, Merchtem, Lebbeke) en t was serieuze pret =D>

Spijtig dat het al 17u was voor we daar waren, dus t was wat te kort.

Binnenkort nog es :-D
pluxy
Mountainbiker

Post by pluxy »

dan hebt ge de beste stukken gemist.
rood is voor een groot deel klote.
legowelt
Mountainbiker

Post by legowelt »

och ja, heb een motorcross-competitie-verleden: ik kan wel wat putten en modder hebben :-D
Madeiros
Mountainbiker

Post by Madeiros »

Ik heb zaterdag de volledige route 2x gereden met een totaal van 65 km en heb hem nu omgedoopt tot "de patattenveldroute der kempen",manman wat een putten en bulten,volledig naar de kl**en.
daelman
Mountainbiker

Post by daelman »

keertje groen, een keertje rood, een keertje blauw, en nog eens een keertje groen. het begint er terug een beetje plezant bij t eliggen. :drunk: en niet vettig.
Proche
Mountainbiker

Post by Proche »

vandaag ook nog eens de 3 routes gedaan...
ik dacht dat het ging meevallen qua plassen, maar dat was verkeerd gedacht! 'k zag nog zwarter dan een Kongolees van de slijk!

maar t was weer een goei trainingske!

Dat stukske zwarte route (voor cyclocrossers) ook eens gedaan, zit wel een leuk klimmeke in!
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

Proche wrote:vandaag ook nog eens de 3 routes gedaan...
ik dacht dat het ging meevallen qua plassen, maar dat was verkeerd gedacht! 'k zag nog zwarter dan een Kongolees van de slijk!

maar t was weer een goei trainingske!

Dat stukske zwarte route (voor cyclocrossers) ook eens gedaan, zit wel een leuk klimmeke in!
die zavelberg bedoel je :-D ... normaal ligt de route een stuk moeilijker, de bepijlde is vooral gedaan voor de jonge renners, om het nog wat aangenaam te houden en ook niet te zwaar voor hen.
normaal maken ze erachter nog een korte lus met 180gr bocht op losser zand en een paar lastige stukken erbij, maar dat is niet bepijld.

zoals de route afgepijld is, is ze vrij makkelijk op een kort stuk na... in de omgekeerde richting en een lus aan die achterzijde van die zandberg om deze dan via de voorkant op te rijden, is veel zwaarder.
Post Reply