1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- gustavomtb
- Mountainbiker
Post by gustavomtb »
heb gehoort rond de 400vaeske wrote:zelf hem ik de 125 ook gedaan zaten naar mijn mening wel veel stukken op de weg tussen vond ik wel spijtig was wel goed voor effe terug op adem te komen het was de verre verplaatsing vanuit de limburg wel waard
hoeveel volk heeft er eigenlijk de 125 gedaan
- gustavomtb
- Mountainbiker
-
zwiebertje
- Mountainbiker
Post by zwiebertje »
De fotokes zijn in handen van herders ronny en janten!
Zullen binnenkort ter beschikking komen!
Het is de bedoeling om ze tegen een kleine vergoeding aan te bieden om alzo uit de kosten te geraken!
Omdat jullie zo vriendelijk waren ons"arm" te eten voor een belachelijke lage inschrijvingsprijs zou het wel
leuk zijn massaal de foto's te kunnen verkopen om alzo een tweede editie te kunnen aanbieden aan een democratische inschrijvingsprijs?
Ronny zal vandaag wel tekst en uitleg geven,denk ik?
De eindafrekening zal nu ongeveer opgemaakt worden,maar het zal iedereen wel duidelijk zijn dat we alles
voor jullie hebben gedaan en niet om onze kassa te spijzen!
Volgende week zitten we misschien wel bij jullie organisatie aan het"buffet"om er ons daar eens "uit te leven"?
Tot slot vermelden dat de uitpijlers melden dat het stof van zaterdag al goed geblust is en het parcours er nu in zijn
normale lente-toestand bijligt en het dus nog veel meer uitdagend voor de dag komt!

Zullen binnenkort ter beschikking komen!
Het is de bedoeling om ze tegen een kleine vergoeding aan te bieden om alzo uit de kosten te geraken!
Omdat jullie zo vriendelijk waren ons"arm" te eten voor een belachelijke lage inschrijvingsprijs zou het wel
leuk zijn massaal de foto's te kunnen verkopen om alzo een tweede editie te kunnen aanbieden aan een democratische inschrijvingsprijs?
Ronny zal vandaag wel tekst en uitleg geven,denk ik?
De eindafrekening zal nu ongeveer opgemaakt worden,maar het zal iedereen wel duidelijk zijn dat we alles
voor jullie hebben gedaan en niet om onze kassa te spijzen!
Volgende week zitten we misschien wel bij jullie organisatie aan het"buffet"om er ons daar eens "uit te leven"?
Tot slot vermelden dat de uitpijlers melden dat het stof van zaterdag al goed geblust is en het parcours er nu in zijn
normale lente-toestand bijligt en het dus nog veel meer uitdagend voor de dag komt!
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
Ik heb zelf ook een verslagske over onze eigen ervaringen neergepend:
http://www.herders.be/verslagen/2008/0525.html
Voor de zoveelste keer merci, en eigenlijk ook proficiat aan jullie die alles uitreden.
Voor de zoveelste keer merci, en eigenlijk ook proficiat aan jullie die alles uitreden.
- Mister T.
- Mountainbiker
Ik... werd... vereeuwigd in het (eerste) Herdersverslag over de nu al legendarische eerste Herdersmarathon...Herder Frederik wrote:Ik heb zelf ook een verslagske over onze eigen ervaringen neergepend:
Die eer is me echt te groot...
Maar haal maar die jumpers van jullie voetbalveld; had ik zo'n voetbalveld, ik zou er klimtrainingskes op de MTB op doen!
nogmaals
En bestel al maar dezelfde weergoden voor volgende jaar!
(+ datum al vastleggen; zaterdag 23/05/09? 'n kwestie van het in de agenda al te noteren. Als je de eerste hebt gereden, moet je ook de volgende rijden hé
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Post by Knurrebikers lady »
Prima verslag, net als de ganse TT, voorbereiding, kortom alles.
Schitterende TT en parcours, is echter ook een reden waarom ik geen herder(innetje) wil worden...
Kijk al uit naar editie 2009 om te biken
, helaas niet om te werken...
Nogmaals een dikke pluim voor de ganse organisatie
en tot later
!
Schitterende TT en parcours, is echter ook een reden waarom ik geen herder(innetje) wil worden...
Kijk al uit naar editie 2009 om te biken
Nogmaals een dikke pluim voor de ganse organisatie
Last edited by Knurrebikers lady on Wed 28 May 2008 12:34, edited 1 time in total.
- Herder Frederik
- Mountainbiker
Post by Herder Frederik »
als ge herderinnetje wordt kun je de 2e herdermarathon desnoods 20 keer rijden, en bovendien in avant-premiere ! ge moet alleen vreed goed kunnen zwijgen ....Knurrebikers lady wrote:Prima verslag, net als de ganse TT, voorbereiding, kortom alles.
Kijk al uit naar editie 2008 om te biken, helaas niet om te werken...
Nogmaals een dikke pluim voor de ganse organisatie![]()
![]()
en tot later
!