amai lange tenenWilly D wrote:ik vind ne vriendelijke 'ik kom langs ....' veel veiliger (vooral voor kids) dan een bel.Sunn xtreme wrote:een bel isanders goed hoorbaar, en een zeer duidelijk teken dat er iemand achterop komt.
snap het soms niet... zeggen ze niks dan is het niet goed, bellen ze is het niet goed, roepen ze is het niet goed, fluiten ze is het niet goed... maw.... tis nooit niet goed.
mag ik erop wijzen dat het wel altijd de Belgen zijn die zooooo moeilijk zijn, want rijd je met buitenlanders, dan zaagt er geen ene.
voor mij zelf maakt het niets uit...kids schieten van links naar rechts als ze niet weten welke kant ze moeten kiezen. Persoonlijke ervaring...maar op Mountainbike.be tegenwoordig niet meer welkom.
'k schrijf me uit deze peutertuin uit....allemaal saluut
wel een erg belachelijke reden omzo te gaan reageren.
NIEMAND zegt dat je niet welkom bent op dit forum.
kzeg gewoon dat het wel altijd iets is... lees de toertocht topics maar is over... altijd geklaag en gezaag.. vaak ook terecht, maar toch...
dan concludeer je alleen maar, wat je ook doet, het nooit goed is en altijd kritiek.
ik begrijp uw standpunt, maar ik vind dat wanneer iemand belt, nog altijd zijn verantwoorlijkheid neemt om de voorligger te waarschuwen en moeilijk in zijn nek kan gekeken worden. Hij moet altijd rekening houden met de kinderen bij het passeren, zelfs al staan ze stil. ze zijn impulsief en kunnen je alsnog verassen.