Waar kan ik zo'n vork kopen, voor V-brakes?BikeSport.be wrote:De Saso is beduidend goedkoper. Zouden in de loop van de volgende week beschikbaar worden.
Hier de foto
[/img]
G-acces Carbon vaste vork 2008
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- BikeSport.be
- Mountainbiker
- Location: Liteville 301 - Scott Spark LTD en nu dus ook Scalpel 08 Carbon BBQ
Post by BikeSport.be »
wij hebben ze in voorraad.
Ook op voorraad:
Carbon vork PRO voor Disc & V-brakes
Carbon vork G-Access Disc & V-brakes
Carbon vork SASO disc only
Carbon Vork SASO Disc & V-brakes
Alu vork SASO Disc & V-brakes
De SASO carbon voerken hebben wij voor inbouw ter vervanging van een 80 en een 100 mm vork. Anderen enkel 100 mm.
Ook op voorraad:
De SASO carbon voerken hebben wij voor inbouw ter vervanging van een 80 en een 100 mm vork. Anderen enkel 100 mm.
Dan zal ik binnekort toch nog eens moeten binnespringenBikeSport.be wrote:wij hebben ze in voorraad.
Ook op voorraad:
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik heb een vraagje aan julllie..
..ik zou willen aan een van mijn mtb,die met 28" wielen rijdt een vaste vork monteeren (zoals die van pro,g-access,..),maar bestaat deze waar de nokken aangepast zijn voor 28" wielen ?
dank u voor snellle antwooord..
..ik zou willen aan een van mijn mtb,die met 28" wielen rijdt een vaste vork monteeren (zoals die van pro,g-access,..),maar bestaat deze waar de nokken aangepast zijn voor 28" wielen ?
dank u voor snellle antwooord..
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
heb het antwoord gevonden,dit bestaat niet
,enige oplossing is andere wielen met shijf remmen,dus dit zal wat meer kosten olé olé
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Olé allez, voor zover ik weet zijn er wel vorken waar de remstuds apart monteerbaar= verschuifbaar zijn, welke juist weet ik niet want V'brakes is bij mij voor op de rollen te rijden.....maar ze bestaan wel....
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
nee hoor , bestaat wel, en bij bikesport.be te vinden. dus koop je gewoon een carbo vork disk only en een setje losse nokken erbij voor te monteren en je bent eruit.
grtz
grtz
- ridley86
- Mountainbiker
er bestaat ook een adapter van mavic denk ik, die kan je op de nokken van je oude vork monteren en dan staan de nieuwe iets hoger. Heb dit ooit al gezien maar vraag me niet meer waar. Kan ook zijn dat de man in kwestie enkel een sticker van mavic op had kleven. Maar bestaat wel degelijk. Of zoals hier al gezegd, van pace verschuifbare nokken.
[/img]