1ste Vlaamse Ardennen Herder Marathon - 24/5/08 - Maarkedal
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Herder Joeri
- Mountainbiker
Post by Herder Joeri »
Op de bevoorrading in Wolfskerke (aan de Aquarius-stand) is een sleutel gevonden.
Er staat op "Plodari made in Italy" en "marca depositata". Als dit van iemand op het forum is stuur een pb-ke dan stuur ik hem op.
Er staat op "Plodari made in Italy" en "marca depositata". Als dit van iemand op het forum is stuur een pb-ke dan stuur ik hem op.
Begin maar met chrono's als dit je av was.aaron wrote:Amai herders, proficiat dit was de beste marathon die
ik ooit gereden heb.
En aan de echte kraks, welk gemiddelde haalden
jullie op de langste afstand? Had dit graag eens vergeleken
met het mijne (23km/u) om eens te zien of ik geen
mal figuur zou slaan in marathons met chrono.
- Mister T.
- Mountainbiker
'k Begin mij hier echt nen zwaren amateur te voelen met zo'n gemiddeldeschristmtb wrote:Begin maar met chrono's als dit je av was.aaron wrote:Amai herders, proficiat dit was de beste marathon die
ik ooit gereden heb.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Zal nie zijn, ik heb er zelfs een mentale tik van gekregen...Mister T. wrote:'k Begin mij hier echt nen zwaren amateur te voelen met zo'n gemiddeldeschristmtb wrote:Begin maar met chrono's als dit je av was.aaron wrote:Amai herders, proficiat dit was de beste marathon die
ik ooit gereden heb.
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
23 avs? Lap, weer een andere sport zoeken : mss ben ik wel goed in dammen, schaken, hengelen, pingpong of...?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Maak je geen zorgen, zijn km teller stond op 29" wielen ingesteld en hij las max speed en dacht dat het nederlands voor gemiddeld was.Docteur Dérailleur wrote:23 avs? Lap, weer een andere sport zoeken : mss ben ik wel goed in dammen, schaken, hengelen, pingpong of...?
Ah ge beseft het nu nog maar?Mister T. wrote:'k Begin mij hier echt nen zwaren amateur te voelen met zo'n gemiddeldeschristmtb wrote:Begin maar met chrono's als dit je av was.aaron wrote:Amai herders, proficiat dit was de beste marathon die
ik ooit gereden heb.
om op het podium te staan zou je nog minstens vier tot vijf kilometer per uur sneller hebben moeten rijden (mocht het een chrono voor amateurs geweest zijn, voor de profs mag je er nog eens twee kilometer per uur bijdoen),aaron wrote:En aan de echte kraks, welk gemiddelde haalden
maar geen paniek, het schijnt dat er op die Ardense chrono's een pak bikertjes rondrijden die nog een heel stuk trager zijn dan jij