@ Severus Hopelijk kan je snel terug op de bike.
Alvast veel beterschap.
24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Herder Firmie
- Mountainbiker
kenny wrote:Ik vermoed dat ijsbeerke bedoeld dat ze hier wat in de richting van de Lotto cycling Tour zullen gaan. Waar je voor een ferme inschrijvingsprijs eigenlijk niets terug krijgt. Nuja, de herders ietwat kenende zullen zij zich hier niet aan laten vangen.jervanheg wrote:Hoi Ijsbeerke, kan je even zeggen wat je bedoeld? Ik ben langs twee zijden betrokken partij (zowel sponsor van polsbandjes en flyers -zie mijn footer- als deel van organisatie (zie mijn andere footerijsbeerke wrote:> Ik vrees dat dit in de toekomst een op en top commerciële organisatie wordt want slim en leep zijn de herders wel op reclamegebied.).
Ik volg Kenny hierin volledig.Herder Steven wrote:Vandaag bij het ontpijlen van de 'Brakellus' ....
Zoals je kan zien zijn de herders al het ganse parcours aan het ontpijlen.
Terwijl ik gisteren nog veel pijltjes heb zien hangen van de lotto-tour. Die mannen (die van lotto dus) zorgen ervoor dat de mtb-organisaties (zoals de meeste echte mtbclubs) steeds meer problemen krijgen om nog toestemming te krijgen.
Vorig jaar mochten wij daardoor het grondgebeid van Frasnes niet betreden met onze tocht. Omdat er kort voordien ook weer een organisator al zijn pijlen had laten hangen.
De herders persoonlijk kennende weet ik dat zij dit steeds in het oog zullen houden.
Ik denk er zelf aan om die mannen van de lotto-tour aan te geven bij de politie wegens sluikstorten. Weet er iemand of dit zomaar kan en of dit effect kan hebben??
-
herder pollie
- Mountainbiker
Post by herder pollie »
bedankt aan de 1300 bikers
bij het afpijlen vandaag werd 1 ding me heel erg duidelijk !!!
op het parkoer werd de mtb-code tot in de puntjes nageleefd!
nergens zag ik lege blikjes,flesjes,plastieken papiertjes enz...
na de ronde van vlaanderen voor wielertoeristen moet je eens door maarkedal rijden om een idee te hebben van de massa's brol die de baanja***ten wegsmijten in de beken,weiden,landpartijen ea
ook werd er nergens van de aangeduide paden afgeweken
ps: die paletten(schamperij) lagen inderdaad in de verkeerde richting maar dat is een schoonheidsfoutje
morgen doen we verder met afpijlen want een parkoer van naarschatting 140 km doe je niet in 1 dag
leuk detail :het super technisch strookje bos bij de heer vandamme in het muziekbos zal ik nog een paar keer afrijden nu het nog mag tijdens het afpijlen
FUN FUN FUN !!!!
bij het afpijlen vandaag werd 1 ding me heel erg duidelijk !!!
op het parkoer werd de mtb-code tot in de puntjes nageleefd!
nergens zag ik lege blikjes,flesjes,plastieken papiertjes enz...
na de ronde van vlaanderen voor wielertoeristen moet je eens door maarkedal rijden om een idee te hebben van de massa's brol die de baanja***ten wegsmijten in de beken,weiden,landpartijen ea
ook werd er nergens van de aangeduide paden afgeweken
ps: die paletten(schamperij) lagen inderdaad in de verkeerde richting maar dat is een schoonheidsfoutje
morgen doen we verder met afpijlen want een parkoer van naarschatting 140 km doe je niet in 1 dag
leuk detail :het super technisch strookje bos bij de heer vandamme in het muziekbos zal ik nog een paar keer afrijden nu het nog mag tijdens het afpijlen
FUN FUN FUN !!!!
-
rudy coolens
- Mountainbiker
Post by rudy coolens »
Gewoon top
De herders kunnen het goed uitleggen maar ze doen het ook
Proficiat en bedankt aan alle medewerkers en medewerksters
De herders kunnen het goed uitleggen maar ze doen het ook
Proficiat en bedankt aan alle medewerkers en medewerksters
- Herder Joeri
- Mountainbiker
Post by Herder Joeri »
Op de bevoorrading in Wolfskerke (aan de Aquarius-stand) is een sleutel gevonden.
Er staat op "Plodari made in Italy" en "marca depositata". Als dit van iemand op het forum is stuur een pb-ke dan stuur ik hem op.
Er staat op "Plodari made in Italy" en "marca depositata". Als dit van iemand op het forum is stuur een pb-ke dan stuur ik hem op.
Inderdaad dat bedoelde ik ongeveer . Deze tocht zal binnen een aantal jaar een grote naam en faam krijgen en ieder jaar voor minimum 2000 deelnemers zorgen. De herdersmarathon wordt een begrip op zich , dat is zeker.kenny wrote:Ik vermoed dat ijsbeerke bedoeld dat ze hier wat in de richting van de Lotto cycling Tour zullen gaan. Waar je voor een ferme inschrijvingsprijs eigenlijk niets terug krijgt. Nuja, de herders ietwat kenende zullen zij zich hier niet aan laten vangen.jervanheg wrote:Hoi Ijsbeerke, kan je even zeggen wat je bedoeld? Ik ben langs twee zijden betrokken partij (zowel sponsor van polsbandjes en flyers -zie mijn footer- als deel van organisatie (zie mijn andere footerijsbeerke wrote:> Ik vrees dat dit in de toekomst een op en top commerciële organisatie wordt want slim en leep zijn de herders wel op reclamegebied.).
Wat dan zal leiden tot opstoppingen , prijsverhogingen , schrappen van technische stroken .
Grootste uitdaging zal zijn het aantal deelnemers te beperken tot 1500 hoe raar het ook moge klinken. Het parcours mochten ze nog meer in Wallonië gaan kan er alleen nog beter op worden en het is al supergoed.
Als ze willen kunnen ze op de herdersmarathon elk jaar > 2000 man aan 10 euro krijgen met fileproblemen of 1500 die heel heel tevreden zijn en 5 euro voorinschrijvingsgeld betalen.
De toekomst zal het uitwijzen.
- native instinct
- Mountainbiker
Post by native instinct »
Gisteren ook geweest
We zijn gegaan voor de 56 met de extra lus
Alles heel vlot verlopen tot op de laatste klim ( 2 Km voor de aankomst) een kramp gekregen van 24 karaat denk ik
nog nooit in mijn leven zo nie afgezien om die kramp weg te krijgen.
Dus tevoet verder, staat er achter den eersten draai toch wel ne fotograaf zeker
zal ne sjieke foto worden
Voor de rest is het hier al een 100 tal keer gezegd
SUPEEERRRRRR
tot volgend jaar voor de 85
hopelijk zonde kramp 
We zijn gegaan voor de 56 met de extra lus
Alles heel vlot verlopen tot op de laatste klim ( 2 Km voor de aankomst) een kramp gekregen van 24 karaat denk ik
Dus tevoet verder, staat er achter den eersten draai toch wel ne fotograaf zeker
zal ne sjieke foto worden
Voor de rest is het hier al een 100 tal keer gezegd
SUPEEERRRRRR
tot volgend jaar voor de 85
- hds
- Mountainbiker
You're welcome! Ben blij dat je de tocht nog kunnen verder zetten hebt! Tot de volgende!cowboy peter wrote:net zoals bij zo veel andere bikers waren de verwachtingen bij mij heel hoog. Deze werden gelukkig grotendeels ingelost. Prachtig bosje om te starten, incl beekje me lekker in te leggen. Na 36km was het bijna over en uit wegens afgebroken zadelbout. Dankzij de parcoursinformatie van één van de Herders, een ommetje naar Brakel gedaan - fietsenmaker gevonden / fiets gerepareerd . Dan het parcours tegenstroom gereden tot ik mijn compagnons weer tegenkwam.