Iss die handvaten zijn mss wat te groot.
Eenvoudigst: uiteinde zaagblad tapen.
zadelpen zit vast in kader
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
weken doet hij al bijna een week (maar wel niet onderste boven, ga hem direct eens draaienFry wrote:door het gaatje van de BB? en nachtje laten weken?d-man wrote:Fry wrote:BB eruit en veel WD40 spuiten door het gaatje in de BB huls, nachtje op zijn kop laten staan, dus zadel tegen de grond en dan de bankvijs enz gebruiken.
wd40 en bankvijs helpen dus echt wel niet...
BB?
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
bij ons op het werk hebben we stikstof in kleine busjes (gelijkt op een groot uitgevallen patroon om je banden mee op blazen) we gebruiken dat voor assen met vastzittende lagers te koelen, zodat we de lagers makkelijk kunnen demonteren. Kheb dit eens getest op een vastzittende zadelpen en dit werkt wel zeer effectief
Waarschijnlijk heb je gewoon van boven af wat WD40 erop gespoten, op die manier zou ik hem ook niet loskrijgen nee.d-man wrote:weken doet hij al bijna een week (maar wel niet onderste boven, ga hem direct eens draaienFry wrote:door het gaatje van de BB? en nachtje laten weken?d-man wrote:
wd40 en bankvijs helpen dus echt wel niet...).
BB?
-
snellebeentjes
- Mountainbiker
Post by snellebeentjes »
En als ge nu eens doodsimpel, uw zadelpen met zadel en touw rond nen boom vastbindt en dan uw frame over de trekhaak van uwen auto legt! Lukt het dan nog niet?

Oja, nog nen tip mocht je ze eruit krijgen, volgende keer wel juiste maat nemen en wel beetje vet aan doen
Veel succes!
sorry het is met dat blokken dat ik zo'n zever uitkraam!
Oja, nog nen tip mocht je ze eruit krijgen, volgende keer wel juiste maat nemen en wel beetje vet aan doen
Veel succes!
aan gedachtsnellebeentjes wrote:En als ge nu eens doodsimpel, uw zadelpen met zadel en touw rond nen boom vastbindt en dan uw frame over de trekhaak van uwen auto legt! Lukt het dan nog niet?![]()
![]()
Veel succes!
En ondertussen is het zadel afgezaagd, dus ik kan uwe trekhaak niet meer komen lenen