Hangt er vanaf hoe je het bekijkt: als je erdoor zit/trager rijdt dan voorzien en nog ergens anders naartoe moet/... kan het juist wel handig zijn dat er vaak splitsingen zijn. Dan kan je op "elk moment" afslaan en de tocht wat inkorten (of juist langer maken natuurlijk als je merkt dat het vlotter gaat dan voorzien). Ik vind dat alleszins wel handig, ook omdat er zo regelmatig afscheiding kan komen tussen grotere en kleinere toeren (en dus normaal gezien ook tussen rappere en tragere bikers). In principe zal je ook niet meer gaan verkeerd rijden omdat er meer splitsingen zijn he, zolang het goed aangeduid staat mag dat geen probleem zijn (tenzij er natuurlijk zoals bij jullie een wagen voorstaat).kris wrote:Toch een tip aan de herders. Probeer het aantal splitsingen beperkt te houden. Hoe minder splitsingen hoe minder mogelijkheid om verkeerd te rijden.
kheb het gevoeld en vandaag zie ik het: zonnebrandolie vergeten en nu kan je goed zien waar mijn polsbandje zat, tot waar mijn mouwen kwamen... tot zelfs waar de modderspatten en stofplekken op mijn benen juist zatengrote plateau wrote:Smeren tegen 't zonneke...want ze zal uuuuuuren stralen