24/5/08 Maarkedal
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Die steile afdaling vlak voor de splitsing van de 40 en de 56 heb ik de stunt van mijn leven uitgehaald.
Afdaling genomen zonder aan m'n remmen te komen, omdat ik dacht dat ik anders te weinig snelheid ging hebben om aan de andere kant boven te komen. Niet dus!
Terug boven gekomen met nog veel meer snelheid dan verwacht, met als gevolg de hoogste jump uit mijn MTB-carrière.
Minpunt was dat het pad naar links ging en mijn jump rechtdoor, waardoor ik dus 'met mijn klikken en klakken' in de struiken en brandnetels ben gevlogen. Tot groot plezier van mijn compagnons, uiteraard...
Afdaling genomen zonder aan m'n remmen te komen, omdat ik dacht dat ik anders te weinig snelheid ging hebben om aan de andere kant boven te komen. Niet dus!
Terug boven gekomen met nog veel meer snelheid dan verwacht, met als gevolg de hoogste jump uit mijn MTB-carrière.
Minpunt was dat het pad naar links ging en mijn jump rechtdoor, waardoor ik dus 'met mijn klikken en klakken' in de struiken en brandnetels ben gevlogen. Tot groot plezier van mijn compagnons, uiteraard...
- MaC'Red
- Mountainbiker
omdat ik er velen op hun bek zag gaan, waaronder ik bijna.Rock Rider wrote:heb er daar inderdaad velen gezien die de afdaling niet namen... Waarom weet ik niet...Herder Steven wrote:De splitsing voor de 40 gebeurde om in het Livierenbos (met bmx-parkoers!!!). Veel mensen hebben de steile afdaling in het bos niet genomen en zijn gewoon voortgereden omdat ze in de verte bikers opnieuw het pad zagen kruisen en zijn daarbij gewoon afgeslagen (heb gans de dag langs de Brakellus en het Livierenbos mogen patrouilleren (waarvoor dank aan de Opperherders - heb een pak km's geboldLichterveldenaere wrote:Na de splitsing met de 19 werd de 40 rechts geleid, maar nadien was er geen vervolg van de 40 terug te vinden. Enkel plakkaten van 56 en meer.) en dat heb ik vaak met eigen ogen kunnen zien. En iets verder was natuurlijk de splitsing van de 40... Want voor de rest was volgens mij niks mis met de splitsing en bepijling na die splitsingen. Is verschillende keren gecheckt geweest en heb vandaag alles een keer of 4 afgereden...
Hebben daarna ook een mooi stukje gemist trouwens!
wel goed naar beneden maar net niet boven geraakt in die gracht en dus achteruit gevallen, allez net nog recht kunnen houden.
beter voorkomen dan genezen zeker.
Massini
Ja herders wat zal ik na het lezen van het voorgaande nog zeggen, in ieder geval niet voor niets naar jullie marathon afgekomen vanuit holland.
Echt genoten vandaag en de 103 afgebold, kan nog maar een ding zeggen, tot volgend jaar.
Die 2 trouwe herders onderweg bij de 83 km met water en rijstevlaai waren ook top
Echt genoten vandaag en de 103 afgebold, kan nog maar een ding zeggen, tot volgend jaar.
Die 2 trouwe herders onderweg bij de 83 km met water en rijstevlaai waren ook top
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Herder Levi en ik hebben er ook over bezig geweest deze namiddag...El Baelos wrote:Die steile afdaling vlak voor de splitsing van de 40 en de 56 heb ik de stunt van mijn leven uitgehaald.
'Zeg, der is hier blijkbaar enen rechtdoor gevlogen, allemaal die netels liggen hier plat...'.
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Jazeker... Heb vandaag horen waaien dat een zekere Herder Ronny dat op zich gaat nemen... 1301 deelnemers aan zeker 2 foto's de man/vrouw...El Baelos wrote:BTW Herders, komen die foto's die op enkele plaatsen van iedereen werden genomen ergens online?
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Allemaal graag gedaan, als dat Pedros olie was, rond een uur of 1 na de middag was die van mij. Graag gedaan.elji wrote:D
Veel last van te droge ketting door het stof, piepen dat die deed,
gelukkig olie gekregen aan de bevoorrading in bos waar we die lekkere rijsttaart kregen rond km 95
Tot volgend jaar
- Moustache
- Kerstman
Enfin, wij noemen dat een Moustache-ke...El Baelos wrote:Afdaling genomen zonder aan m'n remmen te komen...
Terug boven gekomen met nog veel meer snelheid dan verwacht, met als gevolg de hoogste jump uit mijn MTB-carrière...
Minpunt was dat het pad naar links ging en mijn jump rechtdoor, waardoor ik dus 'met mijn klikken en klakken' in de struiken en brandnetels ben gevlogen...
Trouwens, ondertussen genoeg terras-tegels gelegd om een verslagske te mogen schrijven, wat ik dan ook gedaan heb.
- Moustache
- Kerstman
Zeg, g'hebt nog tijd om dienen datum aan te passen hee. Elke zondag naar de kerk en vriendelijk klappen met meneer pastoor, dubbel stoelgeld en briefskes leggen tijdens de omhaling, uw tong uitsteken tijdens de communie en vele, vele op uw knieen zitten...zanneis wrote:Dit jaar nl. moeten missen door 1e communicant, en volgend jaar doet de volgende (ja je raadt het al, de laatste zaterdag van mei) zijn 1e communie ...![]()
Gewoon een kwestie van willen hee.