Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
amai! wat was dit? prachtig, prachtig, prachtig! de perfecte organisatie, het perfecte traject, het perfecte weer! perfecte deelnameprijs! knap mannen! hier mogen er veel een voorbeeld aan nemen! natuurlijk zitten hier in de streek alle ingredieenten om er zo een mooie marathon van te maken, maar ge moet ze er toch weten uit te kiezen. vandaag de 103 gedaan, had er uiteindelijk 105 maar heb twee keer een pijl gemist ( eigen schuld, niet opgelet)mooie bospassages, mooie singletracks, mooie onmogelijke klim! in de slotklim heb ik nog een stuk of 20 lijken opgeraapt, om er dan zelf als een te finshen prachtig en ik kom zeker terug als er volgend jaar een vervolg aan deze supermarathon word gebreid! top!
Vandaag de herders marathon gereden, schitterend parcour amaai,technische stukken die ik daar nog nooit gedaan heb ,heb me kunnen uitleven ,maar op einde sereuis krampen in men boven benen.
Houden zo voor mij was dit top organisatie!!!!
En dit voor weinig geld ,heel knap en zie dat dit ook gaat.
Een wintertocht ,nee zou het houden met deze datum iedereen heeft er plezier aan en veel tevreden gezichten gezien.
Den aprés was tof met pralinneke erbij,en met men toffe collega's nog eentje gedronken.
Tt volgend jaar.
Voor de parcourbouwers,de bevoorrading ,seingevers,en alle mensen die eraan meeholpen een dikke proficiat .
Net een goed pak frieten binnengespeeld en dat hadden we verdiend na de prachtige marathon van vandaag. Alles was dik in orde, parcours (vooral de twee technische bosjes in de eerste 30 km), de bevoorradingen, organisatie. Keep up the good work.
De 125km (men kilometriek had 124,8) afgebold aan 18,4km/h
Ik had het nog zwaarder verwacht maar dat zal waarschijnlijk wel komen door dat ik Ardennes Trophy nog in gedachten had. Weliswaar toch het Beest niet kunnen bedwingen, het tweede stuk was te steil voor mij.
christmtb wrote:Wat bedoelen jullie steeds met het beest?
De klim van 35% in het Elenebos... Is een vrij lastige klim...
1 tactiek: vooraan op de 22 (zat voorheen als versiering op mijn fiets) en ergens halverwege de cassette achteraan en gewoon gassen op de trappers en klaar is kees. Ook wat minder bandendruk kan helpen.
Van ons clubje zijn er nog maar een klein aantal naar boven gereden... Heb het gisterenavond in het donker (nog tot 23 u bezig geweest met uitpijlen in het Elenebos) 3 maal geprobeerd, maar kon de goed lijn niet echt meer zien. Een paar weken geleden is het me wel gelukt...
Het beest of hoe moet je zoiets noemen... ?:P
Bedankt herders was schitterend . Na al de lovende comentaren, moet ik niets meer aan toevoegen . Als schuussenere heb ik een aantal nieuwe paadjes leren kennen . En de aprè eerst steenbakkers en dan herders en ons katrientje met lichtenveldenoare .BEN BLIJ DA JULLIE OOK EENS IN MIJN SPEELTUINTJE ZIJN KOMEN SPELEN dankzij de herders
buiten dat ik om mijn moeder geroepen heb ben ik geen mannekens met hamers tegen gekomen,
wel een vrouwtje met een theelepel, maar da was misschien de weerspiegeling van de hitte op get gras met mijn brilglazen en het zweet en de hoge hartslag en de ....
proficiat! hiervan ging mijn hartje sneller slaan
beest nét niet op, de rest wel, 6u en een scheet
en die privé speeltuin op den fortuin, is da van de philip? NICE
Vandaag ook gestart voor de grote afstand en had met de extra lus rond de Koppenberg 132 km en ca 2.379 hogtemeters op de teller.
Ik heb voor dergelijke organisatie maar één woord "prachtorganisatie"
Ik kijk al uit naar de volgende editie.
Ik hoop voor de herders dat alle vertrokken schaapjes terug binnen zijn gelopen en dat er geen één ontbreekt